x تبلیغات
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا

تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر

 

تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو، توستر

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده است که تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر در چیست و هر یک چه کارایی دارند؟ در هنگام خرید این محصولات دقیق نمی دانیم که باید کدام یک را خریداری کنیم. قبل از خرید هر یک از این دستگاه ها بهتر است که عملکرد آن ها بدانید، و با توجه به نیازی که دارید دستگاه را خریداری کنید. با فهیدن تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو، توستر می توانیم با آگاهی بیشتری محصولات را خریداری کنیم. در این مقاله قصد داریم کارایی هر یک از این دستگاه ها را برای شما بیان کنیم. نکته هایی درباره این که فر بهتر است یا مایکروفر، سولاردام بهتر است یا توستر وجود دارد. ما هر یک را به طور کامل برای شما توضیح می دهیم.

عملکرد فر توکار چگونه است؟

فرتوکار همانطور که از نامش پیداست در داخل کابینت ها جایگذاری می شود و نسبت به دستگاه های دیگر دارای سایز و ابعاد بزرگتری است. فر توکار دارای عملکرد و برقی و گازی بوده که قسمت بالایی آن المنت دارد و قسمت پایینی دارای شعله پخش کن گازی می باشد. در داخل فر توکار از فن داکتی جهت یکنواخت کردن حرارت به کار رفته است که باعث می شود تمام نقاط غذا به طور یکسان پخته شود. بیشتر فر های توکار دارای ویژگی خود تمیزکن خودکار الکترونیکی هستند به این صورت که دیگر نیازی نیست خودتان بدنه داخلی آن را تمیز کنید.

هر چقدر چربی و کثیفی در داخل فر وجود داشته باشد به حالت ترد به کف دستگاه ریخته می شود. از ۶۵ برنامه پخت برخوردار بوده و میتوانید انواع غذا را با آن بپزید. این فر های توکار دارای جوجه گردان نیز می باشند و از مهم ترین ویژگی هایی که دارند این است که دارای شلف و ریل هستند.

نحوه کارکرد مایکروفر، مایکروویو، توستر و سولاردام

مایکروفر چیست؟ به یکی از تجهیزات آشپزخانه که عملکرد و سرعت آشپزی را چند برابر می کند، مایکروفر می گویند. داخل مایکروفر را المنت و هیتر هایی قرار داده اند که با نیروی برق و یا انرژی گاز کار می کنند. به مایکروفر یک فر کوچک و جمع و جور که جایگزین اجاق گاز های فردار شده است نیز می گویند.

مایکروویو چیست؟  یک دستگاه که دارای اشعه است و بیشتر برای گرم کردن و یخ زدایی از آن استفاده می شود. مایکروویو شبیه به مایکروفر است با این تفاوت که مایکروویو با اشعه کار می کند ولی مایکروفر با فن کار می کند. بیشتر برای گریل کردن و گرم کردن از این دستگاه استفاده می شود.

آون توستر چیست؟ یک وسیله الکتریکی است که مانند فر کوچک و یا مایکروفر طراحی شده است. از توستر بیشتر برای برشته کردن نان، کباب کردن و یا پختن مقدار کمی از مانند کیک، شیرینی، گوشت و یخ زدایی استفاده کرد.

سولاردام چیست؟  این دستگاه تفاوت بیشتری با بقیه دارد و ترکیبی از امواج مایکروویو گرمایشی است. سولاردام شبیه به مایکروویو عمل می کند با این تفاوت که در آن از المنت های نوری نیز استفاده است.

نحوه کارکرد مایکروفر، مایکروویو، توستر و سولاردام

ویژگی های مایکروفر و مایکروویو

با یک توضیح مختصر ویژگی های مایکروفر و مایکروویو را برای شما بیان می کنم. مایکروفر ها با استفاده از المنت های گرمایشی باعث پخت و برشته شدن غذا ها می شوند. در مقابل مایکروویو ها با استفاده از تابش امواج مراحل پخت و پز غذا را انجام می دهند. از هر دو محصول برای پخت هر نوع مواد غذایی از جمله یخ زدایی، گرم کردن غذا، گریل کردن مواد غذایی و… از آن ها استفاده می شود. با استفاده از این دستگا ها میتوانید سرعت و عملکرد خود را در آشپزی چند برابر کنید و امکان تعیین زمان و برنامه مشخص برای پخت غذا نیز وجود دارد. در هر دو دستگاه می توانید زمان دقیق پخت را تعیین کنید. با استفاده از دمای آن ها می توانید میزان حرارت را زیاد و یا کم کنید. فضای بسیار کمی از آشپزخانه را اشغال می کنند.

ویژگی های سولاردام آون توستر

سولاردام ها از از سیستم مگاهیتری در کف دستگاه برخوردار هستند و با استفاده از گریل تابشی و امواج گرمایی که دارند به صورت همزمان باعث پخت غذا می شوند. در مدت زمان بسایر کمی می توانید غذا را با کیفیت بالایی بپزید. توستر و یا آون توستر نیز مانند دیگر دستگاه ها برای پخت و پز و برشته کردن  از آن استفاده می شود. این دستگاه دارای المنت حرارتی است که گرمای دستگاه را به وجود می آورد. در آون توستر می توانید با صرف زمان بیشتری انواع غذا ها مانند پیتزا، کیک ، مرغ و … را با کیفیت بالایی بپزید.

 

تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر

 

بررسی تفاوت اجاق گاز و ماکروفر

دلایلی که باید از مایکروفر به جای اجاق گاز استفاده کنید را برای شما بیان می کنیم. با استفاده از مایکروفر می توانید زمان دقیق پخت غذا را تعیین کنید که این ویژگی در استفاده از اجاق گاز وجود ندارد. می توانید هر نوع غذایی را با مایکروفر برشته کنید که از اجاق نمی توانید این استفاه را داشته باشید. مایکروفر فضای خیلی کمی از آشپزخانه را اشغال میکند و برای کار کردن با آن نیازمند آشنایی خاصی نیست. در برابر اجاق گاز قیمت کمتری دارد و روند پخت را خیلی سریع تر انجام می دهد. با استفاده از مایکروفر انرژی کمتری مصرف می شود.

مقایسه فر توکار و مایکروفر و توستر

  • مدت زمانی که برای پخت غذا در فر توکار صرف می شود بیشتر از مایکروویو و توستر است. با مدت زمان بیشتری که صرف می شود پخت غذا کامل تر و بهتر انجام می شود و کیفیت بالاتری خواهد داشت.
  • در فر های توکار المنت برای پخت غذا به کار می رود، که در مقابل در مایکروفر و توستر ها از المنت های تابشی و اشعه برای پختن استفاده می شود.
  • فرتوکار برقی  و گازی فضای بیشتری نسبت به مایکروفر و توستر در آشپزخانه ایجاد می کنند. امکان جا به جایی فرتوکار وجود ندارد و در یک جا ثابت است.
  • فرهای توکار به دلیل  مدت زمان بیشتری که برای پخت غذا لازم دارند، در نتیجه  میزان انرژی بیشتری از مایکروفر و توستر مصرف می کنند.
  • فر های توکار گنجایش بیشتری نسبت به مایکروفر و توستر دارند و دارای چندین طبقه برای قرار دادن ظروف غذا هستند.
  • در همه موارد می توانید انواع پخت غذا را انجام دهید و مدت زمان پخت غذا را تعیین کنید.
  • فرهای توکار قیمت بالاتری دارند و نسبت به خرید توستر و مایکروفر باید هزینه بیشتری کنید.

 

مقایسه فر توکار و مایکروفر و توستر

 

فرق مایکروفر با مایکروویو و توستر

  • پخت غذا در توستر ها به دلیل وجود المنت مدت زمان بیشتری لازم دارد، این در حالیست که مدت زمان پخت در مایکروفر و مایکروویو ها کمتر است و زود تر انجام می شود.
  • آب موجود در غذا ها در مایکروفر ها بیشتر تمام می شود و خشک می شوند، اما در مقابل در توستر ها مواد غذایی همچنان آبدار بوده و به خوبی برشته می شوند.
  • از مایکروفر ها می توان برای گرم کردن، یخ زدایی، پخت مواد غذایی مانند کیک، پیتزا، نان، شیرینی و … استفاده کرد. توستر ها قابلیت گرم کردن و یخ زدایی را ندارند.
  • توستر ها دارای ظرفیت کمتری نسبت به مایکروفر و مایکروویو ها هستند.
  • هر سه محصول دارای ایمنی زیادی هستند و استفاده از آن ها هیچ گونه ضرری ندارد.
  • میزان مصرف برق در مایکروفر و مایکروویو ها نسبت به توستر ها کمتر است و دلیل آن هم این است که آون توستر ها زمان بیشتری را برای پخت غذا صرف می کنند.
  • توستر ها دارای برنامه پخت و دکمه های کمتری هستند و تعداد برنامه و دکمه مایکروفر و مایکروویو ها بیشتر است. توستر دارای ولوم های مخصوصی هستند.
  • توستر ها برای پخت نان بسیار عالی هستند و و برای افرای که به دنبال دستگاه مخصوصی برای نان تست هستند بسیار ایده آل می باشد.
  • توستر ها برای گرم شدن نیاز به ۱۵ دقیقه زمان دارند که در مقابل مایکروفر ها به ۵ دقیقه زمان برای گرم شدن نیاز دارند.

مقایسه سولاردام و ماکروفر

سولاردام و مایکروفر نیز به یک دیگر تفاوت هایی دارند که عبارتند از :

  • برتری که سولاردام نسبت به مایکروفر دارد این است که دارای لامپ های هالژونی می باشد که نور این لامپ باعث می شود که زیر و روی غذا برشته شود.
  • پخت غذا در سولاردام بهتر از داخل مایکروفر و مایکروویو انجام می شود.
  • با پختن غذا در سولاردام غذا خشک نمی شود و همچنان آب دار باقی می ماند، اما در مایکروفر ها امکان اینکه غذا خشک شود زیاد است.
  • شاید فکر کنید که مایکروفر به دلیل اشعه ای که دارد مضر است و برای  شما ضرر دارد، باید بدانید که سولاردام نیز دارای اشعه می باشد.
  •  هر سه دستگاه یعنی مایکروفر، مایکروویو و سولاردام همگی دارای اندازه و ابعاد تقریبا یکسانی هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال نمی کنند.

 

تفاوت فر توکار، سولاردام، مایکروویو و مایکروفر

 

بررسی تفاوت ماکروفر و ماکروویو

اینکه فرق مایکروفر و مایکروویو را با یک دیگر بدانید در هنگام خرید کمک زیادی به شما خواهد کرد.

  • پخت غذا در مایکروفر ها با المنت انجام می شود، این در حالی است که پخت غذا در مایکروویو به کمک اشعه صورت می گیرد.
  • عملکرد پختن در مایکروفر بهتر صورت می گیرد و غذا بهتر پخته می شود که در مقابل مایکروویو در گرم کردن غذا بهتر عمل می کند.
  •  قیمت مایکروفر ها مناسب تر از مایکروویو بوده و ارزانتر می باشد. در نتیجه مایکروویو ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
  •  مایکروفر ها دارای برنامه پخت های زیادی هستند که مایکرووویو ها برنامه پخت کمتری دارند.
  • هر دو محصول فضای کمی را اشغال می کنند و می توانید به راحتی آن را در آشپزخانه بگذارید.
  • مایکروفر ها  در سه مدل رومیزی، توکار و روی فر در بازار موجود هستند، ارزانترین مدل آن مایکروفر رومیزی است.
  • هر دو محصول دارای سرعت پخت با سرعت خوبی هستند و امکان تنظیم کردن دما و تایم در هر دو وجود دارد.

 

پخت غذای رژیمی با فر بهتر است یا سولاردام؟

بسیاری از افراد فقط غذا های رژیمی مصرف می کنند و برای پخت آن نیازمند وسیله ای با  کیفیت هستند. با خوردن غذای رژیمی می توانید سلامت جسمی خود را افزایش دهید و از خوردن غذا های پر چرب و ناسالم دوری کنید. در پختن غذا های رژیمی دیگر نیازی به روغن ندارید و بهترین راه حل استفاده از مایکروفر است. با استفاده از مایکروفر می توانید انواع سبزیجات، مرغ و کباب را بدون استفاده از روغن درست کنید و از خوردت آن ها لذت ببرید. فر این امکان را به غذای شما می دهد تا به آرامی پخته شوند و مواد مغذی و طعم خود را بدون اینکه کالری به آن اضافه شود برای شما آماده کند.

با پخت غذا در سولاردام می توانید خیلی سریع غذای خود را آماده کنید و یک گزینه بسیار راحت برای شما خواهد بود. سولاردام برای بخارپز کردن سبزیجات بسیار عالی است و برای کسانی که وقت کمی برای آشپزی دارند گزینه خیلی خوبی است. درست است که سولاردام باعث می شود که کیفیت غذا از بین برود اما یک ابزار مفید برای پختن غذای سالم و رژیمی است. بنابراین اگر می خواهید بدانید که پخت غذا با کدام یک بهتر است بستگی به سلیقه شما دارد.

 

پخت غذای رژیمی با فر بهتر است یا سولاردام؟

 

پخت غذا با فر آسان تر است یا سولاردام؟

همه ی ما دوستداریم با آسانترین روش به پخت و پز بپردازیم و در کمترین زمان کار را به پایان برسانیم. هنگامی که صحبت از آسانی پخت وپز می شود، پختن غذا در سولاردام پیشنهاد می شود. غذا در سولاردام ها در مدت زمان خیلی کم و فوری پخته می شود. اما اجاق های فر برای پخت یک نواخت غذا به گرم کرد از قبل و زمان بیشتری نیاز دارند. مورد بعدی تمیز کردن سولاردام است که به راحتی تمیز می شوند و خرید آن برای افردی که مشغله زیادی دارند بسیار مناسب است. در فر ها چربی باقی می ماند این در حالیست که سولاردام ها هیچ گونه چربی به جا  نمی گذارند. ویژگی دیگری که می توانید با استفاده از سولاردام به دست آورید این است که ارزش غذایی غذا در آن خیلی کم به خطر می افتد.

دلیل آن هم این است که چون غذا را به سرعت بالایی می پزد مواد مغذی در آن باقی می ماند. فر ها محدوده دمای بالاتری دارند به همین دلیل انعطاف پذیری در هنگام پخت و پز را فراهم می کند. طعم غذا در فر بیشتر از سولاردام حفظ می شود. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم هر دو محصول برای پخت غذا بسیار مناسب هستند، طعم غذا در فر بیشتر از سولاردام حفظ می شود، اما در سولاردام می توانید سریع تر پخت غذا را انجام  دهید. فر ها از گرمای خشک برای پخت و پز استفاده می کنند، اما سولاردام ها از امواج مغناطیسی بهره می برند. همین گرمای خشک فر است که به غذا اجازه می دهد به آرامی پخته شود و طعم عالی داشته باشد.

برای پخت شیرینی فر بهتر است یا سولاردام؟

شاید سوال شما هم این باشد که در بین فر و سولاردام کدام یک برای پخت شیرینی و کیک مناسب هستند؟ شاید سولاردام را به دلیل اینکه در پخت و پز سریع تر از فر است بیشتر دوست داشته باشید، اما باید این را بدانید که پخت و پز شیرینی در فر بهتر انجام می شود. شیرین یهایی که در فر آماده می شوند یکنواخت تر آماده می شوند و لایه بیرونی آن ها ترد تر و مرکز نرم و جویدنی خواهد بود. فر یک منبع حرارتی ثابت را فراهم می کند و به شیرینی اجازه می دهد تا از همه طرف به  طور یکسان بپزند.

درست است که در سولاردام خیلی سریع پخته می شوند اما پختن آن منفی خواهد بود. به این صورت که یا روی آن ها ترد و یا کاملا سوخته می شود، این در حالیست که داخل آنها خیس و نپخته باقی می ماند. در فر ها یک ویژگی وجود دارد و آن هم اثر کاراملیزه شدن  است که باعث می شود رنگ و طعم غنی و قهوه ای طلایی به شیرینی ها بدهد. در سولاردام خمیر شیرینی آن طور که باید سفت نمی شود و بافت جالبی نخواهد داشت. فر به دلیل اینکه منبع حرارتی ثابتی دارد منجر به بافت و طعم بهتر در شیرینی می شود.

خلاصه ای از تفاوت مایکروفر، مایکروویو، فر، گاز، سولاردام

اگر تا اینجای مقاله ما را همراهی کرده باشید حتما به ویژگی هر یک از این وسایل پی برده اید. می دانید که هر یک از این محصولات دارای چه مزیت و معایبی هستند. در ادامه خلاصه ای از کاربرد هر یک را به شما می گوییم.

ابعاد دستگاه: ابعاد توستر، مایکروفر، مایکروویو و سولاردام تقریبا یکسان بوده و به راحتی در آشپزخانه و بر روی کابینت جا می شوند. همه  این محصولات فضای خیلی کمی را اشغال می کنند. بر عکس این محصولات فر توکار ابعاد بزرگتری دارد و قابل جا به جایی نیستند و فضایی مخصوص را برای نصب می خواهند. اگر آشپزخانه شما بزرگ است می توانید در کنار این که فر توکار را خریداری می کنید یکی از این محصولات را نیز داشه باشید.

اعضای خانواده: اگر خانواده پر جمیعتی دارید و باید پخت و پز زیادی انجام دهید بهتر است که فر های توکار را انتخاب کنید زیرا دارای گنجایش و ابعاد بیشتری هستند. مایکروفر، سولاردام و توستر برای خانواده های کم جمعیت مناسب تر هستند.  توجه کردن به ابعاد و گنجایش یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

کیفیت و زمان پخت غذا: شما هم شاغل هستید و فرصت زیادی برای آشپزی کردن ندارید. بهترین کار این است که وسیله ای خریداری کنید که  در کمترین زمان و با کیفیت بالایی غذا را برای شما آماده کند. فر، توستر، سولاردام، مایکروویو از بهترین لوازمی هستند که می توانید با خیال راحت خریداری کنید. این دستگاه ها در کمترین زمان ممکن بهترین غذا ها را برای شما آماده می کنند و مواد یخ زده را برای شما یخ زدایی می کنند. فر و یا سولاردام برای کسانی که به صورت حرفه ای آشپزی می کنند نیز بسیار مناسب است.

خلاصه ای از تفاوت مایکروفر، مایکروویو، فر، گاز، سولاردام

سرعت پخت غذا : اگر زمان پخت غذا برایتان مهم است و دوست دارید که غذایتان مغز پخت شوند مایکروفر و فر های توکار انتخاب بهتری هستند. فر های توکار و توستر نسبت به بقیه زمان پخت طولانی تری دارند و باعث می شود غذا طعم بهتری پیدا کنند. سولاردام نیز برای کسانی که وقت زیادی ندارند و می خواهند در زمان کمی غذایشان آماده شود انتخاب خوبی است.

مصرف انرژی : اگر نمی خواهید دستگاه شما انرژی زیادی مصرف کند خرید مایکروفر و مایکروویو گزینه خیلی خوبی برای خرید است. فر، سولاردام، توستر، مایکروویو ومایکروفر به ترتیب مصرف انرژی بالایی دارند.

قیمت : قیمت اجاق گاز فر دار و فر توکار به دلیل ابعاد بزرگتر وگنجایش بیشتر از مابقی محصولات بالاتر است. بعد از این دو محصول قیمت سولاردام بیشتر از مایکروفر و مایکروویو است. اگر قصد صرف هزینه بیشتری برای خرید این محصولات را دارید می توانید در کنار فر سولاردام را نیز خریداری کنید. در بین این مدل ها مایکروفر ها و توستر ها قیمت مناسب تری دارند.

علت تغییر رنگ لباس در ماشین لباسشویی

 

جلوگیری از تغییر رنگ لباس در لباسشویی

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

رنگ گرفتن لباس ها در ماشین لباسشویی مشکلی که قطعا برای هر کسی پیش آمده است. همه ما رنگ دادن لباس ها را مشاهده و تجربه کرده ایم و می دانیم که چقدر حس بدی دارد. این اتفاق بسیار نارحت کننده است و باعث عصبانی شدنمان می شود. تغییر رنگ لباس ها به این معنی است که  رنگ بعضی از لباس های تیره به لباس های روشن تر منتقل می شود. گاهی فقط لکه هایی روی لباس ایجاد می شود و گاهی هم رنگ لباس کلا تغییر می کند. وقتی لباس تغییر رنگ می دهد دیگر کار زیادی را نمی توانیم برای درست شدن آن انجام دهیم بنابراین قبل ازاینکه چنین اتفاقی برای لباس بیفتد باید از آن جلوگیری کنیم.

روش های مختلفی وجود دارد که بتوانیم از تغییر رنگ لباس ها جلوگیری کنیم. برای اینکه  دغدغه تغییر رنگ لباس  ها را نداشته باشیم بهتر است که نکاتی که در ادامه مطلب برای شما می گوییم را رعایت کنیم. جلوگیری از تغییر رنگ لباس در لباسشویی را در این وبلاگ با هم بررسی می کنیم و به روش های پیشگیری از آن میپردازیم.

قبل از شستشو، حواستان به رنگ پس دادن لباس ها به یکدیگر باشد!

  1. لباس‌ها را بر اساس رنگ جدا کنید: قبل از انداختن لباس ها در ماشین لباسشویی لباس ها را بر اساس رنگ از هم تفکیک کنید سپس درون ماشین لباسشویی قرار دهید.
  2. مانع سایش لباس‌ها شوید: لباس ها در ماشین لباسشویی با یک دیگر برخورد می کنند و در اثر همین برخورد دچار سایش می شوند. بر اثر سایش لباس ها ممکن است آن ها آسیب ببیند و همین آسیب باعث آزاد شدن رنگ پارچه ها می شود. بنابراین قبل از شستشو لباس ها به خصوص لباس های لی را پشت و رو کنید و دکمه و زیپ های لباس را ببندید.
  3. لباس‌های نو را امتحان کنیداگر لباس های نو با رنگ های مشکی، قرمز براق، آبی و یا سبز خریده اید برای اینکه مطمئن شوید که رنگ پس نمی دهند آن ها را در یک ظرفی که پر از آب و شوینده است قرار دهید. اگر رنگ آب تغییر کرد نباید به شستن آن با لباس های دیگر در ماشین لباسشویی فکر کنید.
  4.  برچسب لباس غافل نشوید: حتما به برچسب روی لباس ها توجه ویژه ای داشته باشید. این برچسب ها به شما کمک می کند که لباس شما چه ویژگی هایی دارد و چه نکات یرا باید رعایت کنید.

 دلایل قاطی شدن رنگ لباس در لباسشویی

  • آب داغ یکی از دلایل اصلی رنگ دادن لباس ها در ماشین لباسشویی می باشد.
  • شستن مداوم لباس ها در زمان طولانی باعث می شود که لباس ها تغییر رنگ پیدا کنند.
  •  استفاده بیش از حد از مواد شوینده م یتواند باعث تغییر رنگ لباسها شود.

 

 دلایل قاطی شدن رنگ لباس در لباسشویی

 

روش های جلوگیری از قاطی شدن رنگ در ماشین لباسشویی

  • اگر لباس شما رنگ گرفته بود نباید آن را خشک کنید زیرا خشک شدن لباس باعث تثبیت رنگ در لباس می شود.  برگرداندن لباسی که رنگ گرفته است و خشک شده است کمی کار سختی خواهد بود. قبل از اینکه لباس را خشک کنید به پاک کردن لکه بر روی آن بپردازید.
  • لباسی که بیش از حد در آب داغ باقی مانده است باعث می شود که لباس تغییر رنگب دهد. بنابراین تا جایی که امکان دارد از دمای پایین برای شستن لباس ها استفاده کنید.
  • توجه به رنگ لباس نی زمکی تواند در رنگ دادن لباس ها جلوگیری کند. اگر م یدانید جنس لباس شما طور یاست که رنگ پس می دهد از انداخت آن درماشین لباسشویی جلوگیری کنید.
  • از مواد شوینده قوی برای شستن لباس های رنگی در ماشین لباسشویی استفاده نکنید. لباس هایی که ظریف هستند را برای مدت زمان زیادی در ماشین لباسشویی قرار ندهید.
  • استفاده کردن از مواد سفید کننده، قررا گرفتن زیاد در معرض نور خورشید و گرمای بیش از حد باعث تغییر رنگ لباس ها می شود. لباس هایی مانند شلوار جین را تا جایی که امکان دارد در ماشین لباسشویی نیندازید و با دست بشویید.
  • برای اینکه متوجه شوید که لباس رنگ می دهد یا نه یک پارچه سفید مرطوب را بر روی لباس بکشید.

لباس‌ ها را بر اساس رنگ جدا کنید

  • قبل از انداختن  لباس ها در ماشین لباسشویی لباس های سفید را از لباس های مشکی جدا کنید. لباس های رنگی را از لباس های سفید تفکیک کنید.
  • تقسیم بندی لباس ها باعث می شود که دیگر رنگ نگیرند و به درستی شسته شوند.
  • برای اینکه این کار برای شما آسانتر شود،  سبد هایی را برای تفکیک لباس ها بگذارید. با این کار دیگر وقت شما برای جدا کردن لباس ها تلف نمی شود.
  • لباس های مشابه از نظر جنس ورنگ را با هم در یک سبد قرار دهید. با این کار باعث حفظ رنگ و بافت لباس ها خواهید شد.
  • مواد شیمایی و تثبیت کننده هایی که برای  حفظ رنگ و بافت لباس استفاده می شود بعد از مدتی شاهد پوسیدگی و قاطی شدن رنگ لباس ها خواهید بود.

برای شستشو لباس ها از تثبیت کننده رنگ استفاده کنید

یکی از مواد هایی که برای شستن لباس ها استفاده می شود، تثبیت کننده رنگ لباس می باشد. تثبیت کننده رنگ از لباس ها در برابر انتقال رنگ محافظت می کند. تثبیت کننده باعث می شود که انتقال رنگ روی پارچه هایی که به درستی رنگ و یا شسته نشده اند کاهش پیدا کند. این مواد شیمیایی رنگ را تثبیت می کنند و از مخلوط شدن رنگ با لباس های داخل ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. اما بهتر است بدانید دکه تثبیت کننده رنگ برای مواد پلی استر و اکریلیک تاثیر زیادی ندارد.

 

علت تغییر رنگ لباس در ماشین لباسشویی

 

مانع سایش لباس‌ ها شوید

این نکته را در نظر بگیرید که لباس ها در اثر این که با یک دیگر برخورد می کنند ساییده می شوند. با ساییده شدن لباس ها باعث آسیب به بافت آن ها شده و رنگ پارچه از قسمت های آسیب دیده محو می شود. قبل از اینکه لباس ها را داخل لباسشویی قرار دهید مخصوصا لباس های زیر را پشت و رو کنید. زیپ و دکمه های لباس ها را ببندید. از دور کند لباسشویی استفاده کنید زیرا چرخش سریع ماشین لباسشویی باعث افزایش اصطحکاک لباس ها می شود. با رعایت این نکات ساده به حفظ ثبات رنگ لباس های بافتنی و سایر الیاف ها کمک زیادی می کنید.

استفاده از آب ولرم و یا سرد برای شستشو

یکی از بهترین روش ها برای شستن لباس ها استفاده از آب سرد می باشد. شستن لباس ها در آب سرد بهترین راه برای جلوگیری از تغییر رنگ لباس ها است. سعی کنید ماشین لباسشویی خود را روی آب شرد قرار دهید. اگر پارچه های ظریف و حساس را درون ماشین لباسشویی قرار می دهید از چرخه آهسته استفاده کنید تا رنگ پارچه ها از بین نرود. آب سرد باعث می شود که رنگ لباس ها از آن ها جدا نشود. آب داغ الیاف پارچه را شل می کند و رنگ دادن پارچه را آسانتر می کند. اگر در منطقه ای سرد زندگی می کنید، ممکن است در زمستان آب سرد تر شود بنابراین لباسشویی را در دمای ۳۰ درجه قرار دهید. برای اینکه لباس ها در آب سرد به خوبی تمیز شوند از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید.

چگونه رنگ لباس را برگردانیم؟

نحوه برگرداندن رنگ لباس سفید و مشکی کار سختی نیست و فقط لازم است که مراحل ذکر شده را انجام دهید.

شستن مداوم لباس: از روش های موفقی که باعث برگرداندن لباس ها می شود این است که چندین بار لباس ها را بشویید. این روش یک کار ساده است و فقط لازم است که لباس ها را چندین بار با آب داغ و مواد شوینده بشوییم. لباس های سفید که خیس هستند وقتی رنگ می گیرند با جندین بار شستن با مواد شوینده در آب داغ لکه ها برروی آن کم رنگ تر می شوند و از بین می روند. اگر لباس نخی شما رنگ گرفته است قبل از اینکه خشک شود آن را چندین بار بشویید. اگر این روش جوابگو نبود روش های دیگر را امتحان کنید.

 

چگونه رنگ لباس را برگردانیم؟

 

استفاده از سرکه برای از بین رفتن رنگ لباس ها

اگر از روش شستن مکرر برای از بین رفتن لکه لباس استفاده کردید و نتیجه نگرفتید، باید از سرکه برای از بین رفتن لکه استفاده کنید. سرکه یکی از موادی است که در از بین رفتن رنگ لباس ها تاثیر زیادی دارد. تنها کافی است که یک یا دو لیوان سرکه سفید را با مواد شوینده مخلوط کنید و آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید. کار دیگری که میتوانید انجام دهید این است که لباس های سفید را به مدت یک شبانه روز در مخلوط سرکه و آب قرار دهید تا لکه ها از بین بروند.

تاثیر جادویی چای سبز

یکی دیگر از موادی که خاصیت پاک کنندگی دارد چای سبز می باشد. چای سبز می تواند به راحتی لکه ها را از روی لباس شما پاک کند. برای اینکه بتوانید از چای سبز استفاده کنید در ابتدا باید لباس ها را به مدت ۱۵ دقیقه در آب سر بشویید. درون یک ظرف را پر از آب داغ کنید و دو تا سه فنجان چای سبز اضافه کنید و اجازه دهید لباس ها به مدت ۱۵ دقیقه درون ظرف بماند. بعد از ۱۵ دقیقه پارچه را بیرون بیاورید و پهن کنید. روی قسمت هایی که رنگ گرفته است نمک بپاشید. بعد از این کار لباس را با صابون بشویید می بینید که لکه ها از روی لباس پاک می شوند.

استفاده از نمک برای از بین بردن لک روی لباس

برای استفاده از نمک در ابتدا مقداری جوشی شیرین، پودر لباسشویی و نمک را در آب حل کنید و خوب با هم مخلوط کنید. سپس لباس را درون آن قرار د هید  تا کاملا خیس شود. بگذارید لباس کمی درون محلول باقی بماند سپس آن را به خوبی بشویید. استفاده از این روش برای از بین بردن کثیفی لباس های ورزشی سفید عملکرد بسیار خوبی را نشان می دهد.

استفاده از سفید کننده های مبتنی بر اکسیژن

از دیگر مواد برای پاک کنندگی لک روی لباس استفاده از سفید کننده های است که مبتنی بر اکسیژن هستند. این نوع سفید کننده به راحتی لکه روی لباس را از بین می برد و به رنگ اصلی بر می گردد. این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از انجام این کار حتما بر چسب روی لباس را چک کنید تا مطمئن شوید که می توانید از این نوع سفید کننده ها استفاده کنید یا نه؟ دلیل این کار این است که این محلول ها برای از بین بردن تغییر رنگ لباس های رنگی استفاده می شود.

 

علت تغییر رنگ لباس در ماشین لباسشویی

 

استفاده از آسپرین برای تغییر رنگ لباس 

ممکن است که گاهی بر اثر خوردن میوه و غذا لباس شما رنگ بگیرد. برای از بین بردن لکه میوه و غذا می توانید از آسپرین استفاده کنید. برای استفاده از این روش بای یک ظرف را پر از آب کنید ۱۶ عدد آسپرین له شده را داخل آب بیندازید. کمی صبر کنید تا آسپرین کاملا در آب حل شود. پس از اینکه آسپرین حل شد مخلوط  را به خوبی هم بزنید و لباس را به مدت نیم ساعت در آن خیس کنید. بعد از گذشت این مدت زمان پارچه را برداشته و به مواد شوینده معمولی به خوبی شستشو دهید.

روش‌هایی برای ثابت نگه داشتن رنگ شلوار لی

از پر طرفدار ترین لباس هایی که هر کسی دوست دارد آن را بپوشد جنس جین می باشد. شستن این نوع جنس ترفند هایی دارد  که اگر رعایت نشود با عث از بین رفتن رنگ آن ها می شود. برای ثابت نگهداشتن رنگ لباس جین با رعایت این نکات ساده می توانید برای ماندگاری آن ها بیشتر تلاش کنید.

  •  بهترین ماده برای شستن لباس های لی استفاده از صابون یا مایع دستشویی می باشد. تا جایی که امکان دارد از پودر رختشویی استقاده نکنید.
  • شستن لباس های جین با دست روش بهتری است. با شستن لباس های جین با دست می توانید در ماندگاری بیشتر آن ها سهیم باشید. اما اگر وقت زیادی برای شستن لباس ها نداریدو میخواهید از ماشین لباتسشوی استفاده کنید باید دمای آب از ۱۰۵ درجه سانمتی گراد و دو ر چرخش از ۶۰۰ دور در دقیقه کمتر باشد.

استفاده کردن از محلول سرکه و نمک برای اولین باری که میخواهید لباس جین خود را بشویید باعث تثبیت رنگ لباس شما می شود. تنها کافی است یک لیوان سرکه را با کمی آب و دو قاشق غذاخوری نمک مخلوط کنید و لباس را تا یک ساعت در آن قرار دهید.

 

روش‌هایی برای ثابت نگه داشتن رنگ شلوار لی

 

برای ثابت نگه داشتن رنگ لباس موقع شستشو چه راهکاری وجود دارد؟

یکی از بهترین لباس هایی که میتوان داشت و بدون اینکه نگران رنگ گرفتن آن باشید رنگ مشکی می باشد.  لباسهای مشکی معمولا رنگ نمی گیرند اما اگر جنس مرغوبی نداشته باشند باعث رنگ دادن و لک گرفتن رنگ های دیگر می شود. تنها رنگ مشکی نیست که می تواند بر لباس های دیگر غالب باشد و به آن ها رنگ بدهد بلکه رنگ آبی و قرمز نیز این خاصیت را دارند. شما عزیزان می توانید با رعایت نکات هایی مربوط به قبل از شستشو و روش هایی برای ثابت نگهداشتن رنگ ها در هنگام شستشو انجام دهید.

  • حتما از دور کند و دمای  سرد برای شستشو در ماشین لباسشویی استفاده کنید. آب داغ باعث رنگ پس دادن لباس ها می شود.
  • سعی کنید لباس های رنگی نو مخصوصا لباس های مشکی را وقتی بار اول می شویید از روش شستن با دست استفاده کنید. تا جایی که امکان دارد به لباس چنگ نزنید.
  • بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای مدت زمان زیادی لباس را در آب داغ قرار دهید. این کار باعث از بین رفتن بافت و  رنگ لبا س می شود.
  • مدت زمان شستشو لباس ها کوتاه کنید.
  • برای خشک کردن لباس های رنگی از خشک کن استفاده نکنید. بهترین روش این است که لباس ها در فضای باز و زیر نور خونرشید قرار دهید این روش به تثبیت رنگ لباس ها کمک زیادی می کند.

نتیجه گیری از مقاله علت تغییر رنگ لباس در لباسشویی

همانطور که مشاهده کردید برای شستشوی لباس ها روش های مختلفی وجود دارد. با شستن دقیق لباس ها می توانید از رنگ پس دادن آن ها جلوگیری کنید. اگر وقت زیادی ندارید و مجبور هستید که از خشک کن استفاده کنید بهترین روش این است که از دور کند ماشین لباسشویی استفاده کنید و دمای آن را روی کمترین درجه قرار ددهید. از فروشگاه هایی که دارای ورقه جذب رنگ هستند آن را تهیه کنید. این ورقه ها رنگ هایی که از لباس ها خارج می شود را به خود جذب می کند و مانع از لکه گرفتن لباس ها می شود. شستشوی لباس ها مختلف با رنگ و الیاف متفاوت را با شوینده مخصوص به خودشان اتنجام دهید. هر نوع شوینده ای دارای فرمولاسیون  مخصوص به خود است و برای جنس لباس خاصی تولید شده است و مانع از رنگ دادن لباس ها می شود

طرز تهیه ۶ مورد از غذاهای فوری با استفاده از مایکروفر

 تهیه غذا های فوری با مایکروفر

از پر کاربرد ترین وسیله های آشپزخانه که می توانید انواع غذا ها را با آن درست کنید و از خوردن آن ها لذت ببرید، استفاده از مایکروفر است. کار با مایکروفر بسیار راحت می باشد و در کمترین زمان می توانید غذا های بسیاری را آماده کنید. اغلب افراد از مایکروفر فقط برای گرم کردن غذا استفاده می کنند که به عقیده من دستگاهی با این امکانات حیف است که فقط برای گرم کردن از آن استفاده شود. با استفاده از مایکروفر می توانید انواع غذا های فوری و فسفودی را در منزل بدون هیچ گونه زحمتی درست کنید. در ادامه ما طرز تهیه غذاهای فوری با مایکروفر را به شما آموزش می دهیم و می توانید در کمترین زمان خوشمزه ترین غذاها را درست کنید.
با درست کردن غذا در خانه به وسیله مایکروفر می توانید از بهداشتی بودن آن خیالتان راحت باشد و دیگر نگران سلامتی خود نباشید. خوشمزه ترین غذا ها با استفاده از مایکروفر امکانپذیر است و به خوبی برشته و پخته می شوند. در این وبلاگ قصد داریم غذاهایی که بیشتر افراد به خوردن آن علاقه مند هستند را با روش هایی آسان در مایکروفر به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه لازانیا در مایکروفر

طرز تهیه لازانیا بسیار آسان است و با کمترین موادی که در دسترس دارید می توانید یک لازانیای خوشمزه را درست کنید. لازانیا انواع مختلفی دارد و به روش های گوناگونی تهیه می شود اما من ساده ترین روش را برای شما خواهم گفت. موادی که برای تهیه لازانیا لازم دارید از این قرار است:
  1. لازانیا نیمه آماده یک بسته
  2. گوشت چرخ کرده به دلخواه مرغ یا گوشت قرمز
  3. فلفل دلمه ای ۲ عدد
  4. قارچ یک بسته
  5. پیاز سرخ شده
  6. رب گوجه فرنگی به میزان لازم
  7. نمک و زردچوبه و فلفل و آویشن
  8. پنیر پیتزا
  9. روغن
  10. لیمو ترش

خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی برندهای ایرانی و خارجی

 

اهمیت خدمات پس از فروش لوازم خانگی

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

برای خرید لوازم خانگی باید فاکتور های مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. با توجه به این که هر روزه مدل های جدیدی از لوازم خانگی وارد بازار می شوند و برند های مختلفی برای لوازم خانگی وجود دارد باید به نکات زیادی توجه کنید. یکی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید لوازم خانگی توجه به خدمات پس از فروش و داشتن گارانتی است. با توجه به این که برندها در داخل بازار زیاد شده اند اینکه بتوانید محصول اصل را از فیک تشخیص دهید کمی کار سختی است. تنها راهی که می تواند خیال شما را از بابت محصولتان راحت کند داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. مسئله خدمات پس از فروش و گارانتی برای فروشنده نیز بسیار مهم است و بسیار کار آمد خواهد بود. خدمات پس از فروش به یکی از مزیت ها و فاکتور های مهم رقابتی تبدیل شده است. خدمات پس از فروش این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند بهتر برند ها را بشناسند و در  انتخاب خود دقیق تر باشند. حتما می دانید که  خدمات پس از فروش شامل بخش های مختلفی است و از مراحل گوناگونی تشکیل شده است. ما در این مطلب قصد داریم شما را با خدمات پس از فروش بیشتر آشنا کنیم زیرا ارتباط مستقیمی با مشتری و با کیفیت بودن محصول دارد. خدمات پس از فروش شامل حمل و نقل، نصب، آموزش، تعمیرات لوازم خانگی می شود.

خدمات پس از فروش چیست؟

به این معنا است که باید تمامی اقداماتی که یک کسب و کار باید در جهت به دست آوردن اطمینان و جلب کردن رضایت مشتریان داشته باشد انجام دهد. از طریق خدمات پس از فروش است که مشتری با برند و آن شرکت ارتباط برقرار می کند و در جهت خرید آن اقدام می کند. با داشتن خدمات پس از فروش است که معروفیت آن شرکت دهان به دهان میچرخد و معروف می شود. هر چقدر کیفیت این خدمات بالاتر باشد باعث موفقیت برند شده و درست برعکس هر چقدر بی کیفیت تر باشد در کم رنگ شدن آن شرکت نقش زیادی خواهد داشت.

خدمات پس از فروش به مشتری این امکان رامی دهد که بیشترین استفاده و لذت رضایت را از محصول داشته باشند و نام شرکت و آن برند در ذهنشان باقی بماند. شرکت هایی که خدمات پس از فروش عالی دارند راحت تر می توانند توجه مشتریان را به دست آورند و میل خرید دوباره از آن شرکت را به خریدار بدهد. از طرفی دیگر  داشتن خدمات پس از فروش اعتماد را در بین خریداران چند برابر کرده و نوعی وابستگی ایجاد می کند. این اعتماد برای زنده نگداشتن و شهرت آن برند و شرکت تولیدی بسیار با ارزش خواهد بود. خدمات پس از فروش این روز ها برای مشتری ها در اولویت قرار دارد و برای فروشنده نیز به یکی از مهم ترین فاکتور ها تبدیل شده است. خدمات پس از فروش بسته به نوع برند و محصول ها می تواند متفاوت باشد.

معیار سنجش کیفیت خدمات پس از فروش

راه های زیادی وجود دارد که بتوانید تشخیص دهید برندی که می خواهید خریداری کنید خدمات پس از فروش عالی ارائه می دهد یا نه؟ برای اینکه متوجه خدمات پس از فروش محصول خود شوید معیار هایی وجود دارد که اگر اطلاعاتی کافی داشته باشید کمک زیادی به شما خواهد کرد. داشتن این معیار ها تا حد زیادی مشخص می کنند که کدام برند در حمایت از مشتریان خود و توجه و ارزش گذاری به آنان موفق تر بوده است. این معیار ها عبارتند از:

  • داشتن تنوع قطعات محصول و دسترسی آسان مشتری
  • ارائه پشتیبانی  شبانه روزی
  • تولید کافی بر اساس تقاضای مشتریان
  • به روز رسانی محصولات و رفع نواقص قدیمی
  •  ارائه خدمات پس از فروش در تمام مناطقی که محصول را در آن جا خریداری می کنند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

انواع خدمات پس از فروش لوازم خانگی

آموزش مشتری: از اولین خدمات پس از فروشی که توسط شرکت ها و فروشگاه  ها باید به مشتریان ارائه شود؛ آموزش مشتریان برای استفاده از محصول می باشد. آموزش دادن مشتریان برای استفاده از محصول بسیار مفید خواهد بود، زیرا اگر مشتری آموزش استفاده از محصول را یاد بگیرد احتمال اینکه محصول مشکل داشته باشد کمتر می شود. زیرا در بسیاری از اوقات به دلیل استفاده نادرست محصولات دچار مشکل می شوند. هر محصولی با دارا بودن قوانین و روش های مختلفی که برای آموزش دارند می توانند طبق نظریه های خود عمل کنند. آموزش شامل فیلم آموزشی، آموزش به  صورت آنلاین وحضوری می باشد.

پیگیری وضعیت: اینکه بعد از خرید محصول فروشنده پیگیر آن باشد و با خریدار تماس داشته باشد تا از وضعیت محصول با خبر شود؛ برای خریدار بسیار لذت بخش خواهد بود. خیلی وقت ها پیش می آید که با پیگیری فروشنده به اینکه از خریدشان راضی بوده اند یا نه حتی اگر محصول دچار مشکل باشد حس خیلی خوبی به خریدار دست میدهد. حس اینکه رضایت خریدار برای مشتری مهم است بسیار لذت بخش است.

اگر محصول مشکلی داشته باشد باید کارشناسان آن فروشگاه مشتری را به خوبی راهنمایی کنند، و بهترین راه حل را به مشتری بدهند. این تماس ها در واقع نشان دهنده این است که نظر خریدار برای فروشنده مهم است و قابل احترام است. مشتری ها نیز این حمایت را حس می کنند و از خاطرشان نمی رود. موضوع دیگری که وجود دارد این است که این پیگیری می تواند فروشنده را متوجه ایرادات محصول کند و برای رفع آن ها تلاش کند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

پشتیبانی فنی: پشتیبانی فنی یعنی اینکه خدمات را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهند. شرکت هایی که خدمات پس ازفروش عالی دارند به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان خود هستند. با این کار به مشتریان خود نشان می دهند که همیشه در دسترس هستند و از انها حمایت میکنند.. مشتری حس خیلی خوبی از کار می گیرد و در صورت بروز مشکل بر روی کمک کارشناسان حساب می کنند.

خدمات گارانتی: یکی از بهترین خدماتی که فروشگاه های  شرکت های تولید لوازم خانگی می توانند ارائه دهند خدمات مربوط به گارانتی می باشد. خدمات گارانتی شامل نوع محصول، شرایط گارانتی و طول مدت گارانتی می شود. گارانتی را بر روی یک برچسپ  و یا روی کارت صادرشده می نویسند. باید بدانید که گارانتی شامل سه بخش می شود که عبارتند از تعویض قطعات، تعویض کالا و تعمیرات لوازم خانگی.

گارانتی چیست؟

گارانتی یک تضمین  است که صحت عملکرد محصول را پس از فروش در اختیار مشتری قرار می دهد. با داشتن گارانتی یعنی این که تولید کننده مسئولیت سلامت محصول، عملکرد و کیفیت را بر عهده گرفته است. در صورت بروز مشکل شرکت تولیدی کالا با دارا بودن گارانتی تعمیر و یا تعویض محصول را بر عهده می گیرد. گارانتی معمولا زمان مشخصی دارد و می تواند در مدت زمانی که برای آن تعیین شده است در صورت نارضایتی آن را تعمیر، تعویض و یا هزینه محصول خود را دریافت کنید. در قرارداد سه طرف اساسی و مهم وجود دارد که شامل بدهکار، بستانکار و در صورت بروز مشکل تولید کننده که نقش ضامن را دارد می شود.

مفهوم وارانتی

وارانتی به تعهدی می گویند که فروشنده یا تولید کننده به خریدار می دهند. معنی وارانتی این است که مشخصات و ویژگی هایی که برای محصول گفته شده است حقیقت دارند و در صورت خرابی طبق دوره ای که برای آن تعیین شده است هزینه تعمیرات و یا تعویض بر عهده سازنده است. این وارانتی برای محصولات دیجیتالی از اهمیت بیشتری برخوردار است. محصولی که وارانتی دارد اگر طبق آنچیزی که برای آن نوشته اند و استاندارد هایی که برای آن در نظر گرفته اند را نداشته باشد تولید کننده موظف است که آن را تعمیر کند یا قسمتی که خراب شده است را تعمیر کند.

تفاوت های اساس گارانتی و وارانتی

تا اینجای کار با خدمات پس از فروش، گارانتی و وارانتی آشنا شدید. حال نوبت این است که تفاوت گارانتی و وارانتی را با هم بدانید. همانطور که گفتیم گارانتی تضمینی است که سازنده محصول تضمینی بابت کیفیت محصول به خریدار می دهد. زمانی می توانید از گارانتی استفاده کنید که  در صورت مشاهده هر گونه عیبی اگر محصول از نظر کیفیت قابل قبول نبود بتوان آن را تعمیر و یا تعویض کرد. گارانتی می تواند زبانی یا مکتوبی باشد اما همیشه مکتوبی بهتر است زیرا در صورت گارانتی زبانی ثابت کردن آن کمی سخت خواهد بود. در اینجا تفاوت وارانتی با گارانتی معلوم می شود و اآن هم این است که وارانتی اغلب به صورت مکتوب می باشد و ثابت کردن بسیار آسان می باشد.

گارانتی شامل کالا، سرویسها، اشخاص و رضایت مشتری می شود اما وارانتی فقط به کالا مربوط می شود. گارانتی را رایگان در اختیار خریدار قرار می دهند اما برای دریافت وارانتی و برای حفظ حق خود باید هزینه ای پرداخت کنند. درجه رسمی بودن گارانتی بسیار پایین تر از وارانتی می باشد. گارانتی می تواند در هر محصول متفاوت باشد، این در حالیست که وارانتی یک عبارت طولانی است که می تواند شامل هر محصولی شود. این وجه بازگردانده شود اگر در گارانتی ذکر شده باشد امکان پذیر است اما در ضمانت وارانتی بازگشت وجه بی معنا است.

تفاوت های اساس گارانتی و وارانتی

خدمات تعمیرات لوازم خانگی در منزل

از دغدغه هایی که مردم دارند این است که اگر لوازم برقی آن ها مخصوصا لوازمی که ابعاد بزرگی دارند را چطور تعمیر کنند. حمل و نقل لوازم کمی سخت است و چه خوب است اگر بتوانیم آن را در منزل تعمیر کنیم. بسیاری از شرکت ها در خدمات پس از فروش خود این ویژگی را نیز به خدمات خود اضافه کرده اند. با خدمات تعمیر در محل دیگر دغدغه اینکه باید آن را به بیرون ببریم را نخواهیم داشت. تعمیر لوازم خانگی در منزل باعث کاهش هزینه حمل و نقل نیز می شود و از روی دوش مشتری برداشته می شود.

با خدمات تعمیرات در خانه نمایندگی تعمیر کارانی را به محل اعزام می کند و اگر لازم باشد آموزش های لازم را به مشتری می دهد. تا جایی که امکان دارد بدون همانگی لوازم خود را تعمیر نکنید زیرا ممکن است که به آن آسیب بزنید و خساراتی را به وجود آورید. همه تعمیرکاران دوره های تخصصی را در حوزه تعمیر پشت سر گذاشته اند  و بعد از پیدا کردن مهارت لازم شروع به این کار کرده اند.

خدمات پس از فروش شرکت دوو

شرکت دوو نامی که همه ما آن را می شناسیم و از محصولات با کیفیت این برند استفاده کرده ایم. شرکت دوو در سال ۱۹۶۷ به مدیریت آقای کیم وو چونگ درشهر سئول تاسیس شد. دارای محصولات زیادی است و هر ساله محوصلات با کیفیت بسیاری را تولید می کند. از محصولات شرکت دوو می توان به  ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، مایکروویو، لوازم صوتی و تصویری، یخچال فریزر، ساید بای ساید اشاره کرد. شما عزیزان می توانید در هر جایی که باشید تنها با یک تماس ساده با خدمات پس از فروش این شرکت در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره بگیرید.

شماره تلفن ۱۶۹۹ همیشه در دسترس بوده و توسط کارشناسان مجرب درحال پاسخگویی به شما هستند. مدت زمان گارانتی محصولات دوو ۲۴ ماهه است و ضمانت ویژه برای قطعات خاص از زمان نصب تنها به محصولاتی تعلق می گیرد که بر روی محصول برچسب هولوگرام مربوطه نصب شده باشد. از شرایط ضمانت شرکت دوو نصب و راه اندازی، تعمیر و تعویض قطعات توسط نمایندگان مجاز انتخاب سرویس می باشد. هزینه نصب، آموزش، راه اندازی نمایندگان مجاز برای اولین بار و نعمیر محصول در دوره ضمانت به عهده شرکت انتخاب سرویس می باشد.

آدرس: اصفهان- شهرک صنعتی مورچه خورت کارخانه جات رگوه انتخاب

شماره تلفن: ۰۳۱۳۸۱۰۱

خدمات پس از فروش بخاری برقی آراسته

شرکت تولیدی بخاری آراسته یکی از بهترین تولید کننده هایی است که میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید. شرکت آراسته یکی از موفق ترین تولیدی ها در زمینه ی انواع بخاری و شومینه برقی می باشد. این شرکت دارای نمایندگی می باشد و به بهترین شکل ممکن خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از ویژگی های خوب این شرکت تولیدی این است که از ارائه خدمات تعمیرات در منزل برخوردار است. شما عزیزان می توانید بدون اینکه محصولات خود را حمل کنید با تماس با نمایندگی آن رادر منزل تعمیر کنید. تعمیرکاران مجرب آراسته در کمترین زمان در محل مورد نظر حاظر می شوند. پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال  از خدمات منحصر به‌ فرد تعمیرگاه مجاز همیار ریپیر به‌عنوان نمایندگی تعمیرات بخاری برقی آراسته است. تلفن تماس دفتر مرکزی: ۴۴۲۹۱۲۵۹-۰۲۱

خدمات پس از فروش استیل البرز

شرکت استیل البرز یکی از بهترین شرکت های تولیدی محصولات خانگی است که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این شکت در ابتدا فقط سینک های ظرفشویی تولید میکرد اما بعد ها وقتی پیشرفت چشم گیری داشت شروع به تولید محصولات دیگری نیز کرد. شرکت استیل البرز با تلاش روز افزونی که تا به امروز داشته است توانسته است محصولات با کیفیتی تولید کند. خدمات پس از فروش عالی دارد و می توانید برای تعمیر محصولات خود با نمایندگی های آن در سراسر کشور تماس بگیرید. شرکت استیل البرز در حال حاضر به تولید محصولاتی دیگر چون هود، اجاق گاز، شیرآلات، فر و مایکروویو پرداخته است.

دفتر مرکزی: تهران، الهیه، خیابان مریم شرقی پلاک ۳۴ ساختمان فرید

شماره تماس: ۸۳۲۴۰۰۰۰- ۰۲۱

برای ارتباط با واحد خدمات پس از فروش لطفا با این شماره تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱-۴۱۷۷۶

خدمات پس از فروش اسنوا

شرکت اسنوا نیز مانند برند های معروف دیگر دارای خدمات پس از فروش است و خدمات خود را به صورتی عالی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. خدمات پس از فروش شرکت اسنوا شامل موارد زیر می شود. خدمات شرکت اسنوا به نوع محصول بستگی دارد. اسنوا در ایران در همه استان ها دارای نمایندگی است و با اشماره تلفن هایی که بر روی کارت گارانتی نوشته شده است می توانید برای نصب و راه اندازی تماس بگیرید.

  • نصب و راه اندازی محصولات اسنوا
  • آموزش کار با محصول
  • تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی

شما عزیزان می توانید با تماس با شماره ۱۶۹۹ بدون پیش شماره در سراسر کشور به نمایندگی های شهر خود دسترسی پیدا کنید.

سازمان خدمات پس از فروش اسنوا دارای دو واحد است که به بخش خذمات و تعمیرات تقسیم می شود. که واحد خدمات شرکت اسنوا نصب و راه اندازی را برعهده دارد و واحد تعمیرات وظیفه تعمیر قطعات را بر عهده دارد.

  1. واحد خدمات
  2. واحد قطعات

خدمات پس از فروش اسنوا

 شعبه های خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا

  • خدمات پس از فروش اسنوا در تبریز
  • خدمات پس از فروش اسنوا در ارومیه
  • خدمات پس از فروش اسنوا در تبریز
  • خدمات پس از فروش اسنوا اردبیل
  • خدمات پس از فروش اسنوا در کرج
  • خدمات پس از فروش اسنوا در ایلام
  • خدمات پس از فروش اسنوا در بوشهر
  • خدمات پس از فروش اسنوا در بیرجند
  • خدمات پس از فروش اسنوا در مشهد
  • خدمات پس از فروش اسنوا در بجنورد
  • خدمات پس از فروش اسنوا در اهواز
  • خدمات پس از فروش اسنوا در زنجان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در سمنان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در زاهدان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در زابل
  • خدمات پس از فروش اسنوا در شیراز
  • خدمات پس از فروش اسنوا در قم
  • خدمات پس از فروش اسنوا در خرم آباد
  • خدمات پس از فروش اسنوا در اراک
  • خدمات پس از فروش اسنوا در بندرعباس
  • خدمات پس از فروش اسنوا در شهرکرد
  • خدمات پس از فروش اسنوا در سنندج
  • خدمات پس از فروش اسنوا در کرمان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در کرمانشاه
  • خدمات پس از فروش اسنوا در یاسوج
  • خدمات پس از فروش اسنوا در گرگان
  • خدمات پس از فروش اسنوا در رشت
  • خدمات پس از فروش اسنوا در یزد

خدمات پس از فروش شرکت افشار

یکی از محصولاتی که جدیدا وارد بازار شده و استفاده زیادی از آن می شود پتوشور است. از شرکت های معتبری که در زمینه تولید پتوشور بسیار موفق عمل کرده است، شرکت افشار می باشد. شرکت افشار با توجه به نیاز مردم پتوشور را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مردم قرار داده است. شرکت افشار برای پتوشور های خود گارانتی و خدمات پس از فروش عالی در نظر گرفته است. با استفاده از خدمات پس از فروش می توانید به راحتی در صورت بروز مشکل پتوشور خود را تعمیر و یا تعویض کنید. خدمات شرکت افشار ۱۸ ماهه  بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. شماره تلفن شرکت افشار برای رسیدگی به مشکلات شما از این قرار می باشد:

شماره تلفن خدمات پس از فروش شرکت افشار: ۰۹۱۴۹۰۹۰۷۱۸

خدمات پس از فروش شرکت امپریال

از شرکت های معروفی که در زمینه تولید لوزام صوتی و تصویری در طول این چند سال بسیار خوب عمل کرده است؛ شرکت امپریال می باشد. شرکت امپریال در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد و در صنعت لوازم صوتی تصویری بسیار موفق بوده است. از مهم ترین اهداف شرکت امپریال می توان به تولید محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش قوی اشاره کرد. راه های ارتباطی  با شرکت امپریال از این قرار می باشد:

آدرس:  تهران، سه راه امین حضور،خیابان ایران، پاساژ الماس طبقه سوم واحد ۶۸-۶۷

نشانی اینترنتی:  info@emperial-co.ir

شماره تلفن:  ۳۳۵۰۲۰۵۲-۰۲۱

کد پستی: ۱۱۵۸۹۱۶۹۳۱

خدمات پس از فروش هوریون

هوریون یکی از شرکت هایی است که لوازم صوتی و تصویری عالی را تولید و روانه بازار کرده است. این شرکت در کشور چین می باشد و توانسته است محصولات با کیفیت عالی را تولید کند. خدمات پس از فروش عالی دارد و در همه استان های ایران نمایندگی دارد. با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. خدمات پس از فروش عالی دارند و د رکمترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود. از افتخارات شرکت فناوری ملی در سال ۲۰۱۶، توزیع کننده عمده نمایشگرهای تجاری ال جی چین در سال ۲۰۱۸،جزء ۱۰۰ شرکت برتر الکترونیکی در چین برای ۸ سال متوالی، جرء ۵۰۰ شرکت خصوصی برتر در زمینه صنایع تولیدی برای ۳ سال متوالی، برند مشهور و شناخته شده شنزن در سال ۲۰۱۶، محصول خوب شنزن در سال ۲۰۱۷، بهترین برند تولید کننده صفحات تخت تعاملی در سال ۲۰۱۷ می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آرژانتین ، خیابان بخارست ( احمد قصیر ) ، خیابان هفدهم ، پلاک  ۱۳ ، ساختمان افق ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۲

تلفن تماس :۰۲۱۸۸۱۰۲۹۵۰

شماره خدمات مشتریان: ۰۲۱۵۹۱۴۵

خدمات پس از فروش هوریون

خدمات پس از فروش لوازم خانگی پرشیا

از معروف ترین برند هایی که توانسته در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کند برند پرشیا می باشد. پرشیا با تولید لوازم آشپزخانه برقی به یکی از تولید کنندگان معروف تبدیل شده است. برند محبوب پرشیا فرانس مجموعه ای از مدرن ترین محصولات متنوع خانگی است که با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای جهانی و تحت نظارت گروه پرشیا در کشورهای فرانسه، ترکیه و برخی کشورهای دیگر تولید می شود و با ضمانت یک ساله در بازار ایران عرضه می شود. خدمات پس از فروش عالی دارد و محصولات آن از بهترین جنس ها ساخته می شوند.

از بهترنی قطعات برای ساخت در آن ها استفاده شده است. همه محصولات پرشیا فرانس دارای ۱۸ ماه گارانتی هستند. یکی دیگر از ویژگی های آن این است که از زمانی که شما محصول را خریداری می کنید تا ۳۶ ماه می توانید هر نوع قطعه ای که لازم داشته باشید را برای تعمیر محصول خود تهیه کنید.

خدمات پس از فروش پرشیا : ۰۲۱۵۵۳۳۵۷۷۶

تلگرام : ۰۹۲۱۴۷۱۶۷۲۷

خدمات پس از فروش پاکشوما

شرکت پاکشوما ۴۵ سال است که فعالیت دارد و محصولات بزرگ و کوچک برقی را تولید می کند. یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می باشد. این شرکت محصولاتی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی را تولید می کند. در اکثر استان ها نمایندگی دارند و به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. گارانتی محصولات آن ۲۴ ماهه است. با شماره گیری تلفن ۱۶۰۸ میتوایند با هدمان پس از فروش شرکت پاکشوما در ارتباط باشید.

آدرس:تهران – خیابان احمد قصیر، خیابان نوزدهم، شماره ۳

تلفن تماس: ۱۶۰۸

خدمات پس از فروش بوتان

شرکت تولیدی صنعتی بوتان که در سال ۱۳۳۲ توسط فردی به نام محمود خلیلی و پسر ایشان آقای حسن خلیلی تاسیس شد. این شرکت و بزرگترین تولید کننده پکیج شوفاژ دیواری در ایران، اولین و بزرگترین تولید کننده آبگرمکن دیواری در ایران، بزرگترین تولید کننده آبگرمکن گازی دیواری در خاورمیانه و صادرکننده برتر آبگرمکن های فوری دیواری به اروپا می باشد. گارانتی وخدماتن پس از فروش شرکت بوتان ۳۶ ماهه می باشد.

دفتر مرکزی: تهران، سهروردی شمالی، هویزه شرقی، شماره۳۴

کدپستی: ۴۳۶۱۱-۱۵۵۹۹

تلفن: ۰۲۱۸۳۵۲۰۰۰۰

ایمیل: Info@Butaneindustrial.com

مرکز سراسری خدمات مشتریان: ۰۲۱۵۱۰۱۱

نمایشگاه دائمی محصولات بوتان: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان بهار جنوبی

خدمات پس از فروش شرکت امرسان

زیبا، پیشرو، مطمئن، کلماتی هستند که به گوش همه خورده است و تا حدودی با آن آشنایی داریم. این شعار های عالی متعلق به شرکت امرسان می باشد. شرکت صنایع امرسان که در سال ۱۳۶۰ توسط آقای سلطان حسین فتاحی تاسیس شد یکی از بهترین شرکت های تولید لوزام برقی مخصوصا یخچال بوده است. از بهترین ویزگی های شرکت تولیدی امرسان طراحی بدنه با جنس عالی و سیستم پر قدرتی است که دارد. از بهترین  ویژگی های دیگر شرکت امرسان داشتن خدمات پس از فروش عالی می باشد و همین ویژگی محصولات این شرکت را به یکی از پر فروش ترین ها در ایران تبدیل کرده است. گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت امرسان ۳۶ ماهه است و با بهترین شیوه پاسخگوی شما هستند.

آدرس کارخانه: تهران _ پاکدشت – کیلومتر ۳۵ جاده خاوران -شهرک صنعتی عباس آباد – خیابان برادران حاتم راد -شرکت صنایع امرسان

شماره ثبت شرکت صنایع امرسان – سهامی خاص: ۱۸۲۸

تلفن خدمات پس از فروش شرکت: ۱۶۳۹-۰۲۱

تلفن شرکت: ۳۵۰۱۴۰۰۰-۰۲۱

خدمات پس از فروش  لوازم خانگی شرکت انوار گاز

شرکت تولیدی محصولات گازی انوار گاز ۲۶ سال  سابقه توانسته است در تولید انواع اجاق گاز و کباب پز های صنعتی و خانگی بسیار موفق عمل کند. محصولات انوار گاز دارای بهترین کیفیت با عملکرد عالی هستند. ۶۲ مدل اجاق گاز پروفیلی را تا کنون تولید کرده اند که میتوان در رستوران ها، هتل ها و خانه از آن ها استفاده کرد. بیشتر از ۷ مدل کباب پز صنعتی و خانگی را وارد بازار کرده است به راحتی حمل می شوند و طرز استفاده راحتی دارند. محصولات انوار گاز دارای ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. و دفتر آن ها در تهران واقع شده است.

آدرس دفتر: تهران،سه راه افسریه،کیلومتر ۲۰ جاده خاوران،پاکدشت

تلفن تماس و فکس: ۰۹۲۱۵۸۲۳۸۷۹

فروش صادرات،واتس آپ،فیس بوک: ۹۸۹۰۵۴۴۴۴۵۱۲+
کارخانه:  ۰۹۰۱۲۱۶۸۹۸۹

فروش داخلی: ۹۸۹۰۳۷۸۳۲۶۲۶+، ۹۸۹۰۱۲۱۶۸۹۸۹+

  واتساپ: ۹۸۹۰۳۷۸۳۴۱۴۱+

 

خدمات پس از فروش شرکت ایران شرق

از شرکت های معروفی که در زمینه تولید مکحصولات سرمایشی و گرمایشی بسیار موفق عمل کرده است؛ شرکت ایران شرق می باشد. این شرکت عرضه کننده  محصولات متنوعی از جمله انواع بخاری و شومینه، آبگرمکن های دیواری فوری، اجاق گاز های طرح فر، کولر های آبی پوشالی و سلولزی و پکیج می باشد. همه محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند تا در صورت بروز مشکل بتوانید با آن ها در تماس باشید. گارانتی و خدمت پس از فروش شرکت ایران شرق ۲۴ ماه می باشد.

 

تماس با شرکت ایران شرق:  زمان پاسخگویی شرکت ایران شرق شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۰۵:۰۰  بعد از ظهر می باشد.

نشانی: نیشابور کیلومتر دو جاده مشهد-کارخانه ایران شرق نیشابور

تلفن: ۰۵۱۴۳۳۰۱ داخلی ۲

نمایندگی سماورهای برادران سیفی

قطعا اسم برادران سیفی زیاد به گوش شما خورده است. شرکت تولیدی برادران سیفی همانطور که می دانید در زمینه تولید انواع سماور های برقی و گازی فعالیت دارد. تمامی محصولات شرکت برادران سیفی از قطعات و بهترین جنس بدنه ساخته شده اند. خدمات پس از فروش عالی دارند و در همه شهر ها نمایندگی دارند. گارانتی ۱۲ ماهه دارند و با سرچ کردن در گوگل می توانید وارد سایت این شرکت شوید. کارخانه تولیدی این شرکت در تبریز قرار دارد. قیمت و کیفیت محصولات براداران سیفی بسیار مناسب است و همین ویژگی ها این شرکت را متمایز کرده است.

آدرس: تبـــریز، جاده آذرشهر، شهرک صنعتی شهید رجائی جنوبی، سی متری دوم، بیست متری چهارم غربی

صندوق پستی: تبــریز، ســردرود، صــندوق پســتی ۱۵۵

کدپستی: ۵۳۶۱۷-۳۱۸۸۱

تلفن: ۰۴۱-۳۴۲۰۳۴۳۲

فکس: ۰۴۱-۳۴۲۰۴۴۹۵

ایمیل: info[@]seifico.ir

خدمات پس از فروش لوازم خانگی برفاب

شركت لوازم خانگی برفاب در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود رادر زمینه محصولات خانگی آغاز کرد. اولین محصول تولیدی این شرکت کولر آبی بود که به تدریج تولید محصولات خود را افزایش داد. شرکت برفاب درحال حاضر با تولید انواع کولر های آبی، آبگرمكن‌هاي گاز‌سوز و برقی، بخاری برقی، يخچال و فريزر، فریزر صندوقی، ماشين لباس‌شويی دوقلو و اجاق گاز رومیزی، به یکی از معروف ترین شرکت ها تبدیل شده است. کارخانه این شرکت در استان چهار محال و بختیاری واقع ردر شهرکرد قرار دارد. هر ساله صادرات زیادی به کور های دیگر دارد. از ویژگی های عالی این شرکت م یتوان به، حمل رایگان، نصبو راه اندازی محصولات به غیر از کولر آبی، قیمت بسیار مناسب محصولات و ۲ سال گارانتی اشاره کرد. از محصولات شرکت برفاب می توان آبگرمکن، بخاری برقی، پنکه، کولر آبی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی را نام برد.

کارخانه: شهرکرد، منطقه صنعتی، بلوار صنعت، بیست متری ۲۱، کارخانه برفاب

کد پستی: ۸۸۱۳۶۵۵۵۶۴

دفتر مرکزی:  تهران، خیابان گاندی، خیابان سیزدهم، پلاک ۱۶، ساختمان برفاب

کد پستی: ۱۵۱۷۷۵۳۷۱۴

 

شماره تماس دفتر / فکس: ۸۹۳۶۸  – ۰۲۱

خدمات پس از فروش: ۹۱۰۰۳۰۵۰  – ۰۲۱

نمایندگی برفاب

خدمات پس از فروش لوازم خانگی پارس خزر

از هدف های شرکت پارس خزر آسودگی و رضایت مشتریان خود م یابشد. همهمحصولات شرکت پارس خزر از زمانی که به فروش می رسند دارای دو ماه وارانتی یعنی به شرطی که محصول مشکل فنی داشته باشد بتوانید آن را تعویض کنید، می باشد. از ۲۵ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمان پس از فروش برخوردار است. بیشتر از ۴۵۰ مرکز خدمان پس از فروش در بیشتر ۲۵۰ شهر و ۳۱ استان کشور دارد که آماده پاسخگویی به مشتریان خود هستند. شما عزیزان می توانید در تمام ساعات شبانه‌ روز از طريق شماره تلفن‌ های پيامگير و يا تلفن‌ گوياي شركت، اطلاعات مورد نياز خود را كسب و يا پيشنهادات، انتقادات و مشكلات خود را به اطلاع مسئولين شركت برسانید.

  1. فروش: ۴۲۳۸۰-۰۲۱
  2. خدمات پسافروش: ۴۷۰۶-۰۲۱ 

خدمات پس از فروش بنس

از شرکت هایی که توانسته است در مدت زمان کمی محصولات خانگی بسیار با کیفیتی تولید کند، شرکت بنس می باشد. شرکت بنس تقریبا حدود دوازده سال است که شروع به تولید لوازم خانگی با کیفیت بالا کرده است. از بهترین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت محصولات خود استفاده می کند به همین دلیل جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده است. دارای خدمات پس از فروش عالی می باشد و گارانتی محصولات آن بستگی به نوع محصول دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بنس ۱۸ ماهه، ۳۰ ماهه و ۲۴ ماهه می باشند. از محصولات شرکت بنس می توان به انواع یخچال فریزر، آبسردکن، لباسشویی دوقلو، تلویزیون، لباسشویی های اتوماتیک، اجاق گاز مبله و فر توکار اشاره کرد.

برای تماس با شرکت بنس می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۲۴۱۱۳۷-۰۲۱۷۷۲۴۱۱۳۶-۰۲۱۷۷۲۴۱۱۳۹-۰۲۱۷۷۲۰۵۰۵۰

 آدرس: شهر تهران، بزرگراه رسالت شرق، نبش خیابان حیدر خانی، پلاک ۵۳۱، واحد ۱۲

 

سخن پایانی از مقاله خدمات پس از فروش لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی کار آسانی نیست و نباید خودتان به تعمیر آن بپردازید. با تعمیر کردن خود سرانه لوازم خانگی ممکن است که خسارت های زیادی با بار آورید. بدون مهارت لازم لوازم صدمه می بینند و بهترین پیشنهاد این است که با تعمیر کاران مجرب تماس بگیرید. حتما در هنگام خرید به خدمات پس از فروش محصول خود دقت کنید زیرا خدمات شامل تعمیر و یا تعویض نیز می شود. با داشتن خدمات تعمیر ، نمایندگی های محصول خریداری شده افراد ماهری را در صورت لزوم به منزل می فرستند و یا محصول را با خود به تعمیرگاه می برند.  این موضوع را به یاد داشته باشید که علاوه بر شهرت و کیفیت برند، خدمات پس از فروش و پشتیبانی و تعمیرات لوازم خانگی بسیار مهم هستند.  همانطور که گفتیم داشتن خدمات پس از فروش نشانه کیفیت محصول است و می توانید با اطمینان بیشتری ان را خریداری کنید.

آبمیوه گیری تک کاره یا چند کاره بخرم؟

 

مقایسه آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره

مطالب رگفته از سایت گزینگ کالا 

هنگامی که تصمیم برای خرید لوازم برقی آشپزخانه می گیریم به این فکر میکنیم که باید چه موع محصولی خریداری کنیم. یکی از لوازم ضروری اشپزخانه که وجود آن باعث می شود کارها سریعتر انجام شوند خرید آبمیوه گیری می باشد. اما مسئله این است که خرید کدام نوع آبیموه گیری بهتر است؟ آبیموه گیری تک کاره بخریم بهتر است یا آبمیوه گیری چند کاره؟ مقایسه آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره یکی از کارهایی است که قبل از خرید باید انجام دهید. با مقایسه کردن این دو نوع آبمیوه گیری میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنید. باید به این موضوع فکر کنید که می خواهید آبمیوه گیری شما چه خصوصیاتی داشته باشد. در ادامه این وبلاگ به مقایسه انواع آبمیوه گیری می پردازیم تا شما را در خرید آبمیوه گیری راهنمایی کنیم.

نکاتی که در خرید آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره باید در نظر بگیریم

در هنگام خرید آبمیوه گیری باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید در انتخاب خود دقیق تر باشید و محصولی بدون عیب را خریداری کنید. آبمیوه گیری ها خود به چند دسته تقسیم می شوند که میتوان به آبمیوه گیری دستی، برقی، مرکبات گیر دستی و … اشاره کرد. نکته دیگری که وجود دارد این است که باید آبمیوه گیری تک کاره خریداری کنیم و یا چند کاره؟  باید بدانید که میخواهید آبمیوه گیری شما تا چه اندازه پیشرفته باشد. آیا به تک کاره بودن آن قانع می شوید یا میخواهید کارهایی فراتر از یک آبمیوه گیری تک کاره را برای شما انجام دهید که در این صورت باید یک آبمیوه گیری چند کاره خریداری کنید.

در هنگام خرید آبمیوه گیری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  •  از مهم ترین قسمت هایی که در هنگام خرید آبمیوه گیری باید به آن توجه کنید جنس بدنه آبیموه گیری می باشد. جنس بدنه آبمیوه گیری در وزن آن نیز تاثیر زیادی دارد و باید محصولی خریداری کنید که بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید. پر طرفدارترین نوع جنس در آبمیوه گیری جنس بدنه استیل و یا ترکیبی از استیل و پلاستیک مرغوب می باشد. هر دو جنس عالی می باشند و می توانند سال های زیادی دوام بیاورند.
  • قدرت آبمیوه گیری یکی دیگر از نکات مهم در خرید آبیموه گیری می باشد. باید از توان موتور خوبی برخوردار باشد تا بهترین نتیجه را از کار آن ببینید. توان آبمیوه گیری ها از ۶۰۰ وات شروع می شود و تا ۱۵۰۰ وات هم می رسد.
  • توجه کردن به دهانه آبمیوه گیری یکی دیگر از نکاتی است که باید آن را در نظر بگیرید. هر اندازه که دهانه بزرگتر باشد کار با آن آسانتر خواهد بود.
  • سرعت آبمیوه گیری یکی دیگر از نکاتی است که نباید آن را فراموش کنید. سرعت آبمیوه گیری به قدرت آن نیز بستگی دارد و هر اندازه که قدرت بیشتری داشته باشد سرعت بالاتری نیز خواهد اشت.
  • به میزان صدا و لرزشی که دارد نیز توجه کنید و آبمیوه گیری خریداری کنید که دارای میزان صدای کمی باشد تا در زمانی که با آن کار می کنید باعث آزار شما نشود.
  • جنس تیغه ها یکی دیگر از ویژگی های خوبی است که آبمیوه گیری باید داشته باشد. بهترین نوع جنس برای تیغه ها استیل ضد زنگ می باشد. تیغه ها معمولا دارای جنس های استیل ضد زنگ فولاد، تیتانیوم و پلاستیک هستند.

 

در هنگام خرید آبمیوه گیری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

آبمیوه گیری تک کاره یا چند کاره بخرم؟

نوبت به انتخاب نوع آبمیوه گیری می باشد. همانطور که گفتیم  آبمیوه گیری ها به دو دسته تک کاره و چند کاره تقسیم می شوند. خرید هر یک از این مدل ها لازمه این است که قبل از خرید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین آبمیوه گیری را خریداری کنید. با خرید آبمیوه گیری چند کاه از خرید چند محصول دیگر بی نیاز می شوید و لازم نیست هزینه زیادی بپردازید. با هزینه کردن برای یک آبمیوه گیری چند کاره می توانید انواع کار را با آن انجام دهید و کا رها سریعتر انجام شوند. در ادامه نکاتی که برای خرید آبمیوه گیری چند کاره لازم است را به شما خواهیم گفت.

نکات مهم در خرید آبمیوه گیری تک کاره و چد کاره

د رهنگام خرید آبیموه گیری چند کاره نکاتی وجود دارند که اگر به آن ها توجه کنید می توانید بهترین محصول را خریداری کنید.

  • جنس آبمیوه گیری های چند کاره را اغلب از فولاد ضد زنگ و یا پلاستیک تولید می کنند. هر دو جنس عالی و با دوام هستند و از ایمنی بالایی برخوردار هستند. در هنگام خرید مطمئن شوید که  فاقد مواد BPA هستند تا از آلودگی مضر آب میوه جلوگیری شود.
  • اگر میخواهید کاری به غیر از آبمیوه گیری با دستگاه انجام دهید باید از اینکه چه ویژگی های دیگری دارد مطمئن شوید تا بتوانید کارهای دیگری را نیز با آن انجام دهید.
  • آبمیوه گیری خریداری کنید که تمیز کردن آن کار آسانی باشد و بتوانید تمام قطعات و قسمت های آبمیوه گیری چند کاره را به راحتی شستشو دهید.
  • آبمیوه گیری خریداری کنید که به اندازه ای بزرگ باشد تا مقدار آبمیوه ای که انتظار دارید را برای شما تهیه کند.
  • آبمیوه گیری خریداری کنید که حمل کردن آن راحت باشد و بتوانید خیلی راحت آن را جا به جا کنید.
  • خرید آبمیوه گیری که از میزان صدای کمی برخوردار باشد گزینه خیلی خوبی برای خرید است زیرا باعث می شود که در هنگام کار دچار آزار نشوید و صدای محیط را به راحتی بشنوید.
  • از مهم ترین ویژگی هایی که باید داشته باشد این است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.
  • آبمیوه گیری های چندکاره  به دلیل اینکه تعداد آن ها بیشتر است قیمت بالاتری دارند بنابراین به قیمت محصول نیز توجه کنید.

مزایا و معایب آبمیوه گیری تک کاره

  • از مزایای آبیموه گیری تک کاره این است که به دلیل تعداد قطعات کمی که دارد میزان فضای کمتری برای قرار دادن آن در کابینت یا روی کابینت لازم دارد.
  • آبمیوه گیری تک کاره به دلیل اینکه فقط برای یک کار خاص طراحی شده است نیازی به تخصص زیادی ندارد و با یک یا دو دکمه شروع به کار می کند.
  • آبمیوه های تک کاره به دلیل اینکه تعداد قطعات کمتری دارند و ارزان تر از آبمیوه گیری های چند کاره هستند. این نوع آبمیوه گیری ها دارای ویژگی های کمتری هستند به همین دلیل از قیمت خیلی کمتری برخوردار هستند. برای کسانی که میزان بودجه زیادی ندارند گزینه مناسبی برای خرید است.
  • از معایب آبمیوه گیری تک کار می توان به این اشاره کرد که به دلیل تک کاره بودن فقط م یتوان برای یک کار خاص از آن استفاده کرد و استفاده از آن محدودیت دارد. برای اینکه بتوانید چندین کار را با آبمیوه گیری انجام دهید باید آبمیوه گیری چند کاره خریداری کنید.
  • آبمیوه گیری های تک کاره ممکن است نتوانند پاسخگوی خوبی برای انجام کار شما باشند و در کار شما اختلال ایجاد کنند.

 

مزایا و معایب آبمیوه گیری تک کاره

 

مزایا و معایب آبمیوه گیری چند کاره

آبمیوه گیری چند کاره دستگاهی است که می تواند انواع آب میوه و سبزیجات را را برای شما آماده کند. دستگاه آبمیوه گیری چند کاره فعالیت های مختلفی مانند مخلوط کردن ،پوست گرفتن میوه ،رنده کردن و آسیاب کردن را انجام می دهد ،در صورتی که آبمیوه گیری تک کاره یک کارایی و کاربرد دارد .این آبمیوه گیری ها می توانند بهتر از آبمیوه گیری های تک کاره کار شما را راه بندازند و تخصصی تر کار کنند. آبمیوه گیری های چند کاره مزایا و معایبی دارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • این نوع آبمیوه گیری ها می توانند حجم زیادی از سبزیجات و میوه ها را برای شما آبگیری کنند. یک دستگاه با چندین قطعه که قادر است تمامی نیاز های شما را برای آبمیوه گیری برآروده کند.
  • خرید آبمیوه گیری چند کاره می تواند شما را از داشتن چند نوع محصول بی نیاز کند و هزینه یک محصول را با تعداد قطعات زیاد به جای خرید یک محصول تک کاره بپردازید.
  • آبمیوه گیری های چند کاره فضای کمتری نسبت به آبمیوه گیری های تخصصی فضای کمتری را اشغال می کنند و برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر هستند.
  • آبمیوه گیری های چند کاره طرز استفاده راحتی دارند و به راحت می توانید تنظیمات را بر روی آن اعمال کنید.
  • از معایب آبمیوه گیری چند کاره می توان به این اشاره کرد که به دلیل تعداد زیادی از قطعات آن باید دائم در حال عوض کردن آنها باشید.
  • شستن قطعات آبمیوه گیری جند کاه نسبت به تک کاره بیشتر است و باید وقت بیشتری را بگذارید.

آبمیوه های چند کاره به دلیل تعویض زیاد قطعات آن ممکن است دچار خرابی شوند بنابراین باید با دقت زیادی این کار را انجام دهید.

مقایسه آبمیوه گیری تک کاره و چند کاره

اگر بخواهیم به طور خلاصه کاربرد هر یک را برا ی شما بگوییم باید بگوییم که آبمیوه گیری تک کاره  دستگاهی است که برای تهیه میوه های خاصی طراحی شده اند و نمی توانید هر نوع میوه و یا سبزیجاتی را با آن آبگیری کنید. استفاده کردن از این نوع آبمیوه گیری ها بسیار آسان است و لوازم جانبی خیلی کمی دارند. قیمت خیلی کمتری نسبت به آبمیوه گیری های تخصصی و چند کاره دارند. در مقابل آبمیوه گیری چند کاره قرار دارد که محصولی عالی برای آبگیری انواع مختلف میوه و سبزیجات می باشد. از لوازم جانبی متعددی تشکیل شده اند و ویژگی های عالی دارند که برای پردازش انواع غذا مناسب هستند. از این آبمیوه گیری می توانید برای انواع میوه سخت و نرم استفاده کنید.

آبمیوه گیری های چند کاره کاربردی تر هستند و با استفاده از یک دستگاه می توانید کار های مختلفی را انجام  دهید و از محصولات دیگر بی نیاز باشید. از آبمیوه گیری های چند کاره می توانید برای تهیه انواع اسموتی، شربت، درست کردن خمیر، مخلوط کردن غذا  و … استفاده کنید قیمت بالاتری به دلیل تعداد زیادی از لوازم جانبی دارند و تمیز کردن آنها کمی وقت بیشتری را می خواهد. در نهایت، انتخاب بین یک آبمیوه گیری تک کار و یک آبمیوه گیری چند کاره به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. اگر مرتباً نیاز به آبمیوه گیری انواع مختلف میوه ها و سبزیجات دارید، آبمیوه گیری چند منظوره بهترین گزینه است. با این حال، اگر فقط می خواهید یک غذای خاص را آب بگیرید، آبمیوه گیری تک کاره ممکن است انتخاب بهتری باشد.

چطور می توانیم از طریق تلویزیون فیلیمو تماشا کنیم؟

 

تماشا فیلیمو از طریق تلویزیون

مطالب برگفته از سایت گزینگ کالا 

از تفریحات سالمی که اکثرا به آن علاقه دارند تماشا فیلیمو از طریق تلویزیون می باشد. با تماشای فیلم و سریال می توانید اوقات فراغت خود را سپری کنید و از این سرگمی لذت ببرید. تماشا کردن فیلم های سینمایی زمانی لذت بخش تر خواهد بود که بتوانید به جای استفاده از لپ تاپ و گوشی از تلویزیون استفاده کنید. دیدن فیلم و سریال با ابعاد بزرگتر و در جمع دیدن لذتی دیگر دارد. گاهی هنگام  تماشا کردن فیلم و سریال در تلویزیون با مشکلاتی مواجه می شویم که جدیدا روش های برای مشاهده راحت تر فیلم و سریال ها به وجود آمده است.

از بهترین و آسانترین روش هایی که می توانید با آن به مشاهده فیلم و سریال بپردازید برنامه فیلیمو می باشد. با تماشای فیلیمو در تلویزیون می توانید راحت تر به سریال ها و فیلم های سینمایی دسترسی داشته باشید. سوالی که پیش می آید این است که چگونه باید فیلیمو را در تلویزیون ببینیم و نصب کنیم؟ در این مقاله روش های استفاده از فیلیمو را برای شما بیان می کنیم تا به توانید به آسانترین روش از آن استفاده کنید. شما عزیزان می توانید با جستوجوی سایت فیلیمو www.filimo.com به محتوا های این برنامه دسترسی داشته باشید. برنامه فیلیمو برای نصب بر روی لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و … اپلیکیشن مخصوص دارد که به راحتی قابل اجراست. می توانید فیلم ها را در همان لحظه به صورت زنده مشاهده کنید و دیگر وقتی برای دانلود فیلم ها نگذارید.

فیلیمو چیست؟

فیلیمو یک نوع برنامه است که می توانید به وسیله آن فیلم و سریال های گوناگونی را مشاهده کنید و از جدیدترین فیلم هایی که تولید می شوند با خبر شوید. این برنامه در همه دستگاه ها از قبیل لپ تاپ، گوشی و تلویزوین های هوشمند قابل اجرا است. همانطور که گفتیم دیدن فیلم وسریال ها زمانی لذت بخش تر است که بتوانیم آن را با ابعاد بزرگتر مشاهده کنیم. دیدن فیلم وسریالها در فیلیمو با استفاده از تلویزیون هیجان بیشتری دارد و بهتر قابل مشاهده است. فیلیمو کار خود را به طور رسمی از سال ۱۳۹۳ شروع کرده  است و در حال حاظر یکی از بهترین برنامه ها برای مشاهده فیلم و سریال ها می باشد.

کمپانی فیلیمو حتی فیلم هایی را با بودجه های بسیار بالا تولید می کند و به صورت اختصاصی در فیلیمو پخش می کند. برای استفاده از فیلیمو در تلویزیون روش های مختلفی وجود دارد تا بوانید آن را نصب کنید که ما  در این مقاله قصد داریم راحت ترین روش ها را به شما آموزش دهیم.

چگونه فیلم‌های فیلیمو را در تلویزیون ببینیم؟

حتما سوال خیلی از شما عزیزان این است که باید چگونه از فیلیمو استفاده کنیم و آیا نصب این برنامه سخت است؟ هزینه زیادی برای نصب آن باید بپردازیم یا خیر؟ آیا بدون استفاده از اپلیکیشن می توان از فیلیمو استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال ها باید بگوییم که برای تماشای این برنامه روش های مختلفی وجود دارد و خیلی به آسانی صورت می گیرند. درکل ۵ روش برای مشاهده فیلیمو وجود دارد که طریقه استفاده از آن ها برای هر کسی امکان پذیر است و به آسانی صورت می گیرد. این کمپانی روش های زیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا بتوانید در هر جا و هر مکانی از آن بهره مند شوید. این روش ها عبارتند از :

    1. اتصال فیلیمو به تلویزیون‌های هوشمند
    2. استفاده از فیلیمو باکس
    3. تماشای فیلیمو در تلویزیون به‌وسیله اتصال کابل
    4. تماشای فیلیمو در تلویزیون به‌وسیله متصل کردن تلفن همراه به تلویزیون
    5. استفاده از مرورگر تلویزیون

 

چگونه فیلم‌های فیلیمو را در تلویزیون ببینیم؟

 

ورود به فیلیمو با تلویزیون هوشمند

برای اینکه بتوانید برنامه فیلیمو را بر روی تلویزیون مشاهده کنید باید یک تلویزیون هوشمند داشته باشید. تلویزیون شما باید دارای سیستم عامل اندروید باشد که در این صورت دسترسی به گوگل و اپلیکیشن فیلیمو امکان پذیر است. با استفاده از تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید می توانید این اپلیکسن را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب اپلیکیشن فیلیمو تنها کافی است مراحل مربوط به ثبت نام را انجام دهید تا بتوانید به فیلم ها و سریال ها در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

ثبت نام در فیلیمو نیز بسیار راحت است و تنها کافی است که  یک حساب کاربری و یا شماره موبایل داشته باشید. بعد از وارد کردن شماره موبایل و مشخصاتی که از شما می خواهد حساب کاربری شما ثبت خواهد شد. با این حساب کاربری می توانید با ۳ دستگاه به فیلیمو دسترسی داشته باشید. قسمت هایی از فیلیمو رایگان است، اما محتوای اصلی به اشتراک نیاز دارد که می توانید آن را به صورت ماهیانه و بازه های زمانی دیگر خریداری کنید. کمترین زمانی که می توانید اشتراک فیلیمو را خریداری کنید ۱۵ روزه است.

استفاده از فیلیمو باکس

اگر امکان دسترسی به تلویزیون هوشمند ندارید و نمی توانید از خدماتی که سیستم عامل اندروید دارد استفاده کنید؛ روش دیگری وجود دارد که بتوانید از فیلیمو استفاده کنید. در این مواقع تنها کافی است که از فیلیمو باکس استفاده کنید. کمپانی فیلیمو برای راحتی و رفاه کاربران خود یک نوع سخت افزاری را به نام فیلیمو باکس طراحی کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید خیلی ساده فیلم ها و سریال ها را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنید. این برنامه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و امکان پردازش با سرعت بالا و بودن قطعی را در اختیار شما کاربران قرار می دهد.

این سخت افزار پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی دارد که توسط یک حافظه رم DDR4 مدیریت می شود. با استفاد از این اپلیکیشن می توانید فیلیمو را بر روی هر تلویزیونی مشاهده کنید تنها کافی است اندروید باکس را خریداری کنید و آن را به تلویزیون خود وصل کنید. سوالی که خیلی پرسیده می شود این است که آیا فیلیمو روی نت باکس نصب می‌شود؟ در جواب این سوال باید بگوییم که اپلیکیشن فیلیمو به صورت پیش فرض روی اندروید باکس های نت باکس نصب شده است. باید بدانید که  اگر می خواهید از محتوای اختصاصی فیلیمو روی نت باکس استفاده کنید باید اشتراک خریداری کنید.

تماشای فیلیمو در تلویزیون با اتصال کابل

روش بعدی که می توانید به وسیله آن فیلیمو را تماشا کنید استفاده از کابل های MHL و یا HDMI  می باشد. زمانی که تلویزیون شما مجهز به سیستم عامل اندروید نمی باشد و نمی توانید پلتفرم فیلیمو باکس را تهیه کنید می توانید از کابل های MHL و یا HDMI  استفاده کنید. کابل MHL را طوری طراحی کرده اند که می توانید به وسیله آن تلویزیون را به لپ تاپ متصل کنید. به روش صفحه نمایش لپ تاپ در تلویزیون قابل مشاهده است و بعد از برقراری اتصال می توانید از طریق لپ تاپ وارد سایت فیلیمو شوید و فیلم و سریال ها را در آن تماشا کنید. استفاده از این کابل ها یک روش آسان و کم هزینه است و به راحتی قابل اجراست.

استفاده از اسکرین میرور برای تماشای فیلیمو

از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها برای تماشای فیلیمو اتصالی است که می توانید با گوشی همراه و تلویزیون خود ایجاد کنید. برای اتصال گوشی تلفن همراه و تلویزیون باید از برنامه اسکرین میرور استفاده کنید. با  استفاده از این برنامه اگر دستگاه ها بتوانند یک دیگر را شناسایی کنند صفحه نمایش گوشی بر روی تلویزیون قابل مشاهده است. از این روش می توانید به جای استفاده از کابل MHL استفاده کنید. ممکن در مکانی باشید که به کابل MHL دسترسی نداشته باشید با استفاده از برنانه اسکرین میرور می توانید به راحتی به فیلیمو متصل شوید.

صفحه نمایش تلفن همراه بر روی تلویزیون نمایش داده می شود و می توانید برنامه ها را بر روی آن اعمال کنید. اگر از این روش برای تماشای فیلیمو می خواهید استفاده کنید بهتر است که گزینه کست را از سمت گوشه تصویر کلیک کنید تا بتوانید برنامه ها را با ابعاد تلویزیون مشاهده کنید.

 

استفاده از اسکرین میرور برای تماشای فیلیمو

 

استفاده از مرورگر برای تماشا فیلیمو از طریق تلویزیون

اگر تلویزیون شما هوشمند است و مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد می توانید از مرورگر آن استفاده کنید. بدون اینکه بخواهید کار خاصی را انجام دهید از طریق مرورگر می توانید به سایت فیلیمو وارد شوید و بعد از ثبت نام و انجام دادن مراحل به فیلم ها  و سریال های مورد علاقتون دسترسی داشته باشید. از این طریق می توانید فیلم های خود را به صورت آنلاین از طریق وبسایت تماشا کنید. کمپانی فیلیمو به منظور رفاه کاربران خود روش های مختلفی را برای تماشای فیلم وسریال های خود در نظر گرفته است. هر کاری را برای دسترسی سریع شما عزیزان به برنامه فیلیمو در نظر گرفته است.

چگونه از فیلیمو فیلم دانلود کنیم؟

گاهی ممکن است بخواهید که فیلم ها را از فیلیمو دانلود کنید و آن را بر روی فلش و رم ها ذخیره کنید. برای دانلود کردن فیلم ها از فیلیمو تنها کافی است که اپلیکیشن فیلم را دانلود کنید و با استفاده از آن فیلم و سریال هایتان را دانلود کنید. طریقه دانلود کردن برنامه ها به این صورت است که پس از نصب کردن و را ه اندازی اپلیکیشن باید وارد آن شوید و بعد از وارد کردن مشخصات و رمز عبور خود وارد صفحه کاربری می شوید. وقتی وارد صفحه شدید فیلمی که می خواهید را انتخاب می کنید و وارد قسمت جزئیات  فیلم می شوید و با کلیک بر روی آیکون دانلود که در قسمت بالای صفحه قرار دارد؛ پنجره هایی برای شما باز می شود که درباره این که فیلم را با چه کیفتی برای شما دانلود کند سوال می پرسد.

بعد از اینکه کیفیت فیلم مورد نظر خود را انتخاب کردید، فیلم مورد علاقه خود را دانلود می کنید و در فرصتی دیگر آن را مشاهده می کنید. چگونه از فیلیمو سریال دانلود کنیم؟ دانلود کردن سریال در فیلیمو نیز همانند نحوه دانلود فیلم در فیلیمو می باشد و تنها کافی است اپلیکیشن فیلیمو را دانلود کنید و از آن طریق مراحل را برای دانلود سریال انجام دهید.

مصرف اینترنت فیلیمو چقدر است؟

مصرف اینترنت فیلیمو به این صورت است که، اینترنت آن به صورت داخلی و نیم بها محاسبه می شود. اگر فیلم ها را با کیفیت FullHD مشاهده کنید در هر ساعت ۱۴۰۰ مگابایت اینترنت ملی و با توجه به اینکه نیم بها محاسبه می شود برابر با ۷۰۰ مگابایت می باشد. این عدد برای کیفیت HD هم به ترتیب ۱۱۴۰ و ۵۷۰ مگابایت خواهد بود

 

چگونه می‌توان اشتراک فیلیمو را تهیه کرد؟

برای تهیه و خرید اشتراک فیلیمو همراه با کد تخفیف اشتراک، شما کاربران عزیز باید به این صورت عمل کنید که در ابتدا؛ وارد سایت فیلیمو می شوید و مراحل بتدایی ثبت نام را انجام می دهید و آن را کامل می کنید. بعد از انجام مراحل ثبت نام باد به قسمت خرید اشتراک که د رصفحه اول فیلیمو قرار دارد وارد شوید و بر روی آن کلیک کنید. با کلیک کردن وارد صفحه خرید اشتراک می شوید. اگر در این صفحه کد تخفیف فیلیمو را داشته باشید می توانید از کد تخفیف فیلم و سریال برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید و نسبت به خرید اشتراک با قیمت کمتر اقدام کنید.

نتیجه گیری از مقاله تماشا فیلیمو از طریق تلویزیون

در این مقاله با هم دیدیم که فیلیمو چیست و می‌تواند چه مزایایی برای ما داشته باشد. همانطور که در این وبلاگ گفتیم و به آن اشاره کریدم وب سایت فیلیمو برای مشاهده کردن فیلم های مورد علاقه شما ساخته شده است. کاربران خیلی راحت می توانند به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و در هر جا و مکانی که باشند از آن استفاده کنند. کمپانی فیلیمو برای کاربران خود روش هایی را برای استفاده از این اپلیکیشن طراحی کرده است تا در هر شرایطی بتوانند از آن استفاده کنند.

این برنامه در طول این چند سال توانسته است که محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند. ما در این مقاله سعی کردیم که روش های استفاده از این اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم و دسترسی شما را به فیلیمو راحت تر کنیم. شما عزیران میتوانید بر اساس نوع شرایطی که دارید یکی از این روش ها را برای مشاهده فیلیمو انتخاب کنید. امیدواریم با مطالعه این وبلاگ به آن چه که می خواستید و بدانید رسیده باشید و مطالب ما برای شما مفید واقع شده باشد. جهت هر گونه سوال می توانید از پشتیبان های ما  همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۴ کمک بگیرید.

مهم ترین نکات برای خرید بهترین مارک آبمیوه گیری بازار

 

نکات خرید بهترین مارک آبمیوه گیری

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

همیشه خوردن آبمیوه طبیعی طعم و لذت دیگری دارد و چه خوب می شود اگر خودمان بتوانیم آن را درست کنیم. برای تهیه یک آبمیوه خوشمزه به یک دستگاه فوق العاده قوی نیازمندیم. تهیه آبمیوه لازمه نکاتی است که اگر رعایت شود می توانید بهترین آبمیوه را درست و نوش جان کنید. نکات مهم قبل از خرید آبمیوه گیری را در این مطلب به شما خواهم گفت تا بتوانید آبمیوه گیری عالی را خریداری کنید.  آبمیوه های طبیعی در مقایسه با آبمیوه های بسته بندی شده سالم تر می باشند. آبمیوه های طبیعی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند و اگر از میوه های تازه استفاده کنید جذب مواد معدنی بیشتر می شود. در این وبلاگ قصد داریم راهنمای خرید آب میوه گیری را همراه با نکاتی که برای خرید آن باید رعایت کنید را برای شما خواهیم گفت.

انواع آبمیوه گیری

آبمیوه گیر ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام را که خواستید خریداری کنید. آبمیوه گیری ها در مدل های دستی، برقی و آب مرکبات گیری دسته بندی می شوند. هر یک از این آبمیوه گیری ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و طرز استفاده از هر کدام نیز با دیگری متفاوت است. یک آبمیوه گیری خوب باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ آیا هر برندی برای خرید آبمیوه گیری مناسب است؟ آبمیوه گیری چند کاره بخریم خوب؟ آبمیوه گیری دستی بهتر است یا برقی؟ این سوالاتی است که برای همه پیش می آید. در این مقاله راهنمای خرید آبمیوه گیری قصد داریم مهمترین ویژگی های آبمیوه گیری خوب را با هم بررسی کنیم تا بتوانید بهترین را خریداری کنید.

خرید آبمیوه گیر دستی

از رایج ترین نوع آبمیوه گیری ها که از زمان قدیم و تا الان در همه خانه ها وجود دارد آبمیوه گیری های دستی می باشند. با داشتن این نوع آبمیوه گیری در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید میتوانید آبمیوه دلخواهتان را درست کنید. با استفاده از این آبمیوه گیری میتوانید آب میوه هایی چون انار، لیمو، گریپ فروت و حتی مخلوط کردن بعضی از مواد غذایی مختلف استفاده کنید. بیشتر فروشگاه های لوازم خانگی این نوع آبمیوه گیری را دارند و گرفتن آب میوه بسیار سریع عمل می کنند. آبمیوه گیری دستی را طوری طراحی کرده اند که هر کدام از اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کنند. این آبمیوه گیری به راحتی آب غوره و انار را برای شما می گیرد. آبمیوه گیری های دستی معمولا دارای کاسه استیل ضد زنگ و مقاوم هستند که در برابر اسید میوه مقاومت زیادی دارند.

مهم ترین نکات خرید بهترین مارک آبمیوه گیری برقی

بعد از آبمیوه گیری های دستی آبمیوه گیری های برقی تولید شدند که از رایج ترین نوع آبمیوه گیری ها به حساب می آیند که انواع مختلفی دارند. آبمیوه گیری های برقی تجهیزات زیادی دارند و از بخش های مختلفی تشکیل شده اند. ممکن است که تک کاره و چند کاره باشند که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از مدل ها خریداری کنید. آبمیوه گیری های چند کاره دارای تجهیزاتی مانند، آسیاب، خردکن و مخلوط کن هستند. برای خرید آبمیوه گیری  باید به توان خروجی، تیغه و فیلتر دستگاه توجه زیادی کنید و آبمیوه گیری خریداری کنید که تیغه ها و فیلتر آن از جنس استیل ضد زنگ باشند.  اگر اجزای آبیمه گیری قابلیت جداشدن را داشته باشند که خیلی عالی می شود. زیرا سرعت کا رو تمیز کردن آن را بیشتر می کند.

 

مهم ترین نکات خرید بهترین مارک آبمیوه گیری برقی

 

آبمیوه گیر سانتریفیوژ

بعد از آبیموه گیری دستی و برقی نوبت به نوع سانتریفیوژ می رسد که  از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد و نیروی لازم برای آب‌گیری را در اختیار دستگاه قرار می‌دهد. این آبمیوه گیری برای استخراج آبمیوه ها و سبزیجات بسیار مناسب است. طریقه انجام کار این آبمیوه گیری به این صورت است که با روش گریز از مرکز عمل آب گیری میوه ها را انجام می دهد. از مهم ترین ویژگی هایی که این آبمیوه گیری دارد این است که دارای سرعت بسیار بالایی است و برای کسانی که مشغله کاری زیادی دارند بهترین انتخاب است. فیلتر هایی درون این آبیموه گیری تعیبه شده است که پالپ میوه را از آب آن جدا می کند.

در هنگام خرید به صدای آبمیوه گیر توجه ویژه ای داشته باشید

یکی از ویژگی هایی که یک آبمیوه گیری خوب باید داشته باشد و در هنگام خرید باید به آن توجه کنید میزان صدای آبمیوه گیری می باشد. آبمیوه گیری هایی وجود دارند که دارای صدای بلند و آزار دهنده ای هستند و صدای آنها با سرعت چرخش و  توان دستگاه رابطه مستقیمی دارد. در هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید که آبمیوه گیری خریداری کنید که داری میزان صدای کمی باشد. هر چقدر میزان صدای آبمیوه گیری کمتر باشد استفاده از آن راحت تر خواهد بود. معمولا میزان صدای آبیموه گیری ها بر روی دفترچه آنها نوشته شده است که در خرید حضوری می توانید آن را مشاهده کنید. اگر به صورت اینترنتی آبمیوه گیری را خریداری کردید به ویژگی هایی که برای آن نوشته شده است توجه کنید.

مخزن تفاله و آبمیوه دستگاه آبیموه گیری

آبمیوه گیری ها دارای قسمتی به نام مخزن تفاله گیر و آبمیوه گیر هستند. هر اندازه که مخرن تفاله گیر و آب میوه بزرگتر باشد می توانید مقدار بیشتری از آبمیوه را تحویل بگیرید. در وقت شما صرفه جویی می شود و در مدت زمان خیلی کمی می توانید مقدار زیاد آبمیوه راتحویل بگیرید. اغلب آبمیوه گیری ها از مخزن آبمیوه برخوردار نیستند و برای گرفتن آبمیوه باید یک ظرف جداگانه را در زیر آن قرار دهید. این نکات شاید از نظر شما کوچک و بی اهمیت باشند اما در هنگام استفاده متوجه خواهید شد که بسیار مهم هستند و کارایی آبمیوه گیری را چند برابر میکند.

 

مهم ترین نکات برای خرید بهترین مارک آبمیوه گیری بازار

 

میزان مصرف انرژی

از اصلی ترین ویژگی های یک آبمیوه گیری می توان به میزان مصرف انرژی آن اشاره کرد. توان مصرفی یا قدرت موتور و میزان مصرف برق دستگاه است. میزان مصرف انرژی آبیموه گیری با میزان مصرف برق رابطه مستقیمی دارد . بنابراین در هنگام خرید باید به میزان مصرف آبمیوه گیری توجه کنید. میزان مصرف انرژی محصولات  برقی بر روی یک برچسب نوشته می شود و به بدنه یا روی دفترچه راهنما نوشته می شود. برای این که متوجه مصرف انرژی دستگاه شوید باید به توان مصرفی و یا همان قدرت موتور دقت زیادی کنید.

قطر و اندازه دهانه ورودی

دهانه آبمیوه گیری قسمتی از آبمیوه گیری است که اگر اندازه آن کوچک باشد به سختی می توانید از آن استفاده کنید و باید همه میوه ها را به قطعات خیلی کوچکی برش بزنید. با داشتن دهانه کوچک کار شما دیر تر تمام می شود و زمان بیشتری لازم دارید. در هنگام خرید به سراغ آبیموه گیری هایی بروید که دهانه بزرگ تری دارند. هر اندازه که دهانه آبمیوه گیری بزرگتر باشد می توانید راحت تر میوه ها را درون آن قرار دهید. دیگر لازم نیست میوه ها را به قطعات کوچک تقسیم کنید و درون آن بیندازید. مدت زمان خیلی کمتری برای آبمیوه گیری لازم دارید.

 

قطر و اندازه دهانه ورودی آبمیوه گیری

 

سرعت آبمیوه گیری

سرعت محصولات برقی ویژگی است که اگر سرعت آن بالا باشد می تواند باعث کیفیت عملکرد بالایی محصول شود. هر چقدر سرعت چرخش موتور آبیموه گیری بیشتر باشد بازده آن بیشتر می شود و با سرعت بالاتری کار شما را انجام می دهد. خرید آبمیوه گیری با سرعت خوب برای کافه ها یکی از الزامات است زیرا سرعت کار را بیشتر می کند. آبیموه گیری های تک دنده و دو دنده نسبت به مدل های دیگر دارای سرعت کمتری هستند. سرعت آبمیوه گیری رابطه مستقیمی با توان مصرفی دستگاه دارد. توان مصرفی آبمیوه گیری هابین ۵۰۰ وات تا ۱۵۰۰ وات است. هر چقدر توان مصرفی آن بالاتر باشد در عملکرد آبمیوه گیری تاثیر بیشتری خواهد داشت. یک آبمیوه گیری خوب در شرایط عادی باید  بیش تر از ۵۰ درصد وزن میوه ها، به شما آبمیوه تحویل دهد.

اهمیت حجم و اندازه در انتخاب آبمیوه گیری

قطعا اندازه و ظرفیت آبیموه گیری د رهنگام خرید برا یشما مهم خواهد بود. اگر آشپزخانه شما بزرگ باشد هر اندازه که اندازه آن بزرگ باشد مشکلی پیش نخواهد آمد. گاهی اوقات به دلیل اینکه فضای آشپزخانه و یا محیط کافه کوچک است محبور هستید که آبمیوه گیری ها یبا اندازه کوچک خریداری کنید. اندازه و حجم آبیموه گیری ها با وزن آن ارتباط مستقمی دارد و هر اندازه که سایز و ابعاد آن بزرگتر باشد وزن بزرگتری نیز خواهد داشت. وزن تقریبی آبیموه گیری ها از ۴ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم  است. به همین دلیل لازم است که د رهنگام خرید حتما به فضایی که قرار است دستگاه را در آن جا قرار دهید توجه کنید.

سایر قابلیت های آبمیوه گیری ها

محافظت موتور در برابر حرارت آبمیوه گیری: سعی کنید آبمیوه گیری خریداری کنید که از سیستمی برخوردار باشند که بعد از کار کردن وگرم شدن به صورت خودکار خاموش شوند. با خاموش شدن خودکار آبمیوه گیری به صورت اتوماتیک مانع از سوختن و آسیب رساندن به دستگاه می شود. دستگاه بعد از خنک شدن آماده به کار می باشد.

محفظه نگهداری سیم دستگاه آبمیوه گیری: جمع کردن سیم  دستگاه های برقی همیشه کار مشکلی بوده است و اگر محفظه ای نداشته باشند تا سیم را در آنجا قرار هید، ظاهر زیبایی نخواهد داشت. آبمیوه گیری هایی وجود دارند که بر روی بدنه خود دارای مححفظه ای برای قرار دادن سیم هستند. هر گاه از کار تمام شدید می توانید سیم را جمع کرده و در آن محفظه قرار دهید. مدل های جدید تری نیز تولید شده اند که به صورت اتوماتیک سیم را درون خود جمع می کنند. تنها با فشار  دادن یک کلید می توانید سیم دستگاه را جمع کنید.

کلید های کنترل سرعت آبمیوه گیری

از ویژگی های خوبی که یک آبمیوه گیری خوب باید داشته باشد این است که دارای کلید های مختلف کنترل سرعت باشد. با استفاده از کلید های سرعت می توانید با هر سرعتی که می خواهید کار کنید. این سرعت ها را می توانید با توجه به نوع میوه ها انتخاب کنید. میوه های سفت نیاز به سرعت تند دارند و برای میوه های نرم و آبدار می تواند از سرعت دور کندتر استفاده کنید. داشتن سرعت های مختلف در آبمیوه گیری باعث می شود که کار شما بهتر و با سرعت بیشتری انجام شود.

 

کلید های کنترل سرعت آبمیوه گیری

 

چندکاره بودن آبمیوه گیری

اینکه آبمیوه گیری های چند کاره وارد بازار شده اند روند کار کردن را برای شما آسانتر کرده اند. آبمیوه گیری های چند کاره از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند و هر یک متناسب برای کاری ساخته می شوند. این آبمیوه گیری ها دارای قابلیت های آسیاب کردن، رنده کردن و مخلوط کن هستند. جنس پارچ مخلوط کن را از شیشه  و پلاستیک درست می کنند. قیمت آبمیوه گیری های چند کاره بیشتر از مدل های ساده و تک کاره است.

با رعایت چند نکته‌ی ساده می‌توانید عمر آبمیوه گیری خود چند برابر کنید؟

همانطور که دیدید برای خرید بهترین آبمیوه گیری لازم است تا به نکته هایی توجه کنید سپس آن را خریداری کنید تا بهترین آبمیوه گیری را داشته باشید. طرز استفاده از آبمیوه گیری نیز به همان اندازه مهم است و در عملکرد دستگاه تاثیر زیادی دارد. در هنگام کار کردن با آبیموه گیری از تراز بودن سطح زیرین آبمیوه گیری مطمئن شوید. برای  شستشو قطعات دستگاه از آب سرد استفاده  کنید. همیشه قبل از روشن کردن دستگاه از اینکه قطعات به درستی در جای خود قرار گرفته باشند اطمینان حاصل کنید.

مخزن تفاله را حتما چک کنید و توجه داشته باشید که زود به زود آن را خالی کنید. باز و بسته شدن قطعات آبمیوه گیری به درستی باعث می شود که شستشو و نصب دوباره بهتر و راحت تر انجام شود. با نظافت درست آبمیوه گیری باعث افزایش طول عمر دستگاه و افزایش کارکرد آن می شوید. برای طرز استفاده از آبیموه گیری از دفترچه راهنما استفاده کنید. توجه کردن به ویژگی های آبمیوه گیری می تواند به شما کمک کند تا آن چه از آبمیوه گیری انتظار دارید را خریداری کنید. قبل از خرید چند مدل را با هم مقایسه  کنید سپس آبمیوه گیری را خریداری کنید.

 داشتن گارانتی برای خرید آبمیوه گیری

 گارانتی از نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای شود. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش محصول به این معنی است که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و در صورت بروز مشکل پیگیر آن باشید. گارانتی یک تضمین برای محصول به حساب می آید و تولید کننده در قبال محصولی که  تولید کرده است مسئول است پاسخگوی شما باشد. باید بدانید که گارانتی نشانه سلامت محصول، عملکرد و کیفیت دستگاه می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش زمان مشخصی دارند و می توانید در این مدت زمانی که برای آن تعیین شده است در صورت داشتن ایراد پیگیر آن باشید.

از جمله مواردی که پیش از خرید  آبمیوه گیری ها می توان به آن توجه کرد به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • جنس بدنه: بهترین جسن برای آبمیوه گیری این است که جنس استیل را خریداری کنید زیرا از مقاومت بالایی برخوردار است. بیشتر جنس آبمیوه گیری ها تلفیقی از پلاستیک و استل و یا فلز می باشد. جنس استیل می تواند ظاهر بسیار زیبایی به محصول بدهد.
  • جنس تیغه ها: تیغه ها قسمتی هستند که می توان گفت کار اصلی را انجام می دهند. اگر تیغه ها تیز نباشند عملکرد آبمیوه گیری به درستی انجام نمی شود. بنابراین آبیموه گیری با تیغه های تیز خریداری کنید و از اصل بودن آن ها مطمئن شوید.
  • مخزن آبمیوه گیری و تفاله گیری: همانطور که قبلا هم به آن اشاره کریدم مخزن آبمیوه گیری یکی دیگر از قسمت هایی است که باید به آن توجه کنید. هر اندازه که مخزن آبیموه گیری و تفاله بزرگتر باشد  برای هر بار استفاده میزان بیشتری می توانید آبمیوه  درست کنید.
  • تنظیمات سرعت: میزان سرعت و تنظیم سرعت نیز بسیار مهم است زیرا در عملکرد دستگاه تاثیر زیادی دارد و باعث سریع انجام شدن کار شما می شود. سرعت بیشتر به معنای قدرت بیشتر آبمیوه گیری است.
  • توان مصرفی: همان طور که می داید توان مصرفی نشانه قدرت دستگاه به حساب می اید و هر چقدرتوان دستگاه بیشتر باشد عملکرد بیشتری خواهد داشت.
  • بازده آبمیوه گیری: بازده خوب آبیموه گیری یعنی اینکه درصد تفاله آن بسیار کم باشد و مقدار آبمیوه آن بیشتر باشد.
  • داشتن گارانتی: یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید آبیموه گیری باید به آن توجه کنید گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. با داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید از ایمنی بودن محصول اطمینان داشته باشید و با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله؟

 

مقایسه اجاق گاز صفحه‌ای با اجاق گاز مبله

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

بیشتر افراد در هنگام خرید اجاق گاز سردرگم می شوند و به دلیل اینکه آگاهی زیادی ندارند تصمیم گیری برای آنها بسیار سخت می شود. از پر تکرار ترین سوال هایی که قبل ازخرید اجاق گاز پرسیده می شود این است که اجاق گاز مبله بخریم یا اجاق گاز صفحه ای؟ برای این سوال نمی توان دقیق گفت که کدام یک بهتر هستند زیرا هر یک دارای مزایا و معایبی  هستند و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. خرید اجاق گاز به فضای خانه و سلیقه شما بستگی دارد و باید دستگاهی خریداری کنید که بتوانید به راحت ترین شیوه از آن استفاده کنید. اگر اجاق گاز مناسب را تهیه نکنید ممکن است مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. 

برای پاسخ به این سوال ها و اینکه ویژگی هر یک را بدانید بهتر است به مقایسه اجاق گاز صفحه‌ای با اجاق گاز مبله بپردازید. در این وبلاگ می خواهیم بفهمیم که اجاق گاز صفحه ای بخریم و یا مبله؟ برای اینکه ویژگی هر یک را بدانید تا اخر ما راهمراهی کنید.

کدام اجاق گاز را تهیه کنیم؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم مقایسه اجاق گاز صفحه ای و مبله کمی سخت است زیرا  هر یک به خوبی می توانند نیاز شما را بر طرف کنند. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم اجاق گاز های صفحه ای زیباتر و مدرن تر هستند اما اجاق گاز های مبله کارایی بیشتری دارند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بیشتر به زیبایی اهمیت می دهید اجاق گاز صفحه ای گزینه بهتری است. باید هدف خود را از خرید اجاق گاز بدانید، اگر به طور مداوم، روزانه و به صورت حرفه ای آشپزی می کنید باید اجاق گاز شما پاسخگوی تمام نیاز های شما باشد.

اجاق گاز های مبله به دلیل اینکه دارای فر و جوجه گردان هستند برای کسانی که به صورت حرفه ای آشپری می کنند گزینه خوبی است. با اجاق گاز های مبله  می توانید انواع شیرینی و کیک را با استفاده از اجاق گاز مبله تهیه کنید.

نکات مهم قبل از خرید اجاق گاز

در هنگام خرید اجاق گاز باید به نکات زیر توجه کنید:

اندازه اجاق گاز: از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید اندازه اجاق گاز می باشد. باید اجاق گازی متناسب با فضای آشپزخانه خود خریداری کنید. اگر آشپزخانه شما کوچک باشد و اجاق گازتان بزرگ با یک دیگر همخوانی نخوهند داشت و همینطور برعکس. برای اشپزخانه های کوچک بهترین انتخاب اجاق گاز صفحه ای است.

نوع اجاق گاز: اینکه اجاق گازتان از چه نوعی باشد نیز بسیار مهم است. اجاق گاز ها در دو نوع برقی و گازی و صفحه ای و مبله موجود هستند. با توجه  به نیاز خود باید نوع اجاق گاز را انتخاب کنید.

ایمنی اجاق گاز: از مهم ترین ویژگی هایی که اجاق گاز باید داشته باشد این است که دارای ایمنی و استاندارد های لازم باشد. اجاق گاز هایی که ایمنی نداشته باشند باعث می شود خسارت های جبران ناپذیری به شما بزنند.

 ویژگی های اجاق گازهای صفحه ای

اجاق گاز های صفحه ای را به  صورت ۲ شعله و ۶ شعله تولید می کنند که بیشترین نوعی که خریداری می  شود اجاق گاز ۵ یا ۶ شعله است. در طرح های مستطیل دایره و نیم دایره تولید می شوند. این نوع اجاق گاز ها طراحی های بسیار زیبا و ظرافت خاصی دارند و برای یک آشپزخانه مدرن گزینه بسیار خوبی خواهند بود. فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و به راحتی نیز نصب می شوند. اجاق گاز های صفحه ای را در جنس های استیل، شیشه نشکن و ترکیبی از استیل و شیشه تولید می کنند. اگر فضای خانه و آشپزخانه شما به صورت  مدرن طراحی شده است بهتر است که اجاق گاز صفحه ای را خریدرای کنید زیرا زیبایی خاصی به آشپزخانته شما می دهد.

 

 ویژگی های اجاق گازهای صفحه ای

 

معایب و مزایای اجاق گاز صفحه‌ای

مزایا: اجاق گاز های صفحه ای دارای وزن مناسبی هستند و حمل آن ه ا بسیار راحت می باشد. به دلیل ابعاد مناسبی که دارد برای آشپزخانه های کوچک بهترین انتخاب است. این مدل فضای آشپزخانه شما را کوچک نمی کند و حتی باعث بزرگتر شدن آن نیز می شود. در صورتی که خراب شوند به راحتی قابل تعمیر هستند و در کمترین زمان تعمیر می شوند. قیمت بسیار مناسبی دارند و دارای طراحی زیبا و ظریفی  هستند.

معایب: از معایب اجاق گاز صفحه ای میتوان به این اشاره کرد که فر ندارند و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کرد. نسبت به اجاق گاز های مبله آسیب پذیر تر هستند.

ویژگی های اجاق گاز مبله

اجاق گاز های مبله دارای ۴ و یا ۵ شعله هستند و با فاصله خیلی مناسب از یک دیگر طراحی شده اند. با طراحی مناسبی که برای این اجاق گاز ها شده است آشپزی با آنها بسیار راحت است. این اجاق گاز ها بیشتر با ابعاد های ۹۰-۶۰-۵۰ تولید و به بازار عرضه می شوند. اجاق گاز های مبله دارای فر و جوجه گردان هستند و از فضای بزرگی برای پخت انواع کیک و شیرنی و غذاهای مختلف برخوردار هستند. بعضی از مدل ها گاهی تا چند فر نیز دارند. با تهیه چند غذا همزمان و استفاده از این اجاق گاز باعث صرف  وقت و انرژی نیز می شود.

معایب و مزایای اجاق گاز مبله

مزایا: اگر از آن دسته افرادی هستید که از فر به طور مداوم استفاده می کنید. اجاق گاز مبله به دلیل دارا بودن فر و فضای بزرگی که دارد گزینه خوبی برای خرید است. اجاق گاز مبله برای کسانی که مستاجر هستند و دائم در حال جا به جایی هستند مناسب تر است. این اجاق گاز برای خانواده های پر جمعیت و آشپزخانه ای بزرگ انتخاب خیلی خوبی است. برای استفاده مداوم و آشپزی های سنگین و حرفه ای مفید خواهد بود.

معایب: از معایبی که اجاق گاز مبله دارد این است که به دلیل ابعاد بزرگی که دارد ممکن است فضا را خیلی اشغال کند. وزن آن بیشتر از اجاق گاز های دیگر است و در نتیجه حمل آن سخت می شود. تنوع رنگی زیادی ندارند و راحت نمی توان آن را با هر آشپزخانه ای ست کرد. ظاهری ساده و بیشتر کلاسیک دارند.

معایب و مزایای اجاق گاز مبله

تفاوت اجاق گاز صفحه ای و مبله از لحاظ طراحی و زیبایی

طراحی اجاق گاز اهمیت زیادی دارد و در زیبا شدن محیط آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. اگر بخواهیم اجاق گاز مبله را با اجاق گاز صفحه ای مقایسه کنیم قطعا به ظرافت و برتری اجاق گاز های صفحه ای پی می بریم. درست است که تولید کنندگان برای تولید اجاق گاز های مبله تلاش زیادی می کنند و طرح های عالی را وارد بازار کرده اند اما در مقابل با اجاق گاز های صفحه ای برتری زیادی ندارند. اجاق گاز های صفحه ای طراحی و مدل های بیشتری نسبت اجاق گاز های مبله دارند.

مقایسه اجاق گاز صفحه‌ای و مبله از نظر راندمان حرارتی و استحکام

اجاق گاز های مبله و صفحه ای از نظر راندمان حرارتی و استحکام با یک دیگر تفاوت دارند و در این مورد اجاق گاز های مبله بهتر عمل می کنند. در اجاق گاز های مبله حتی اگر تمام شعله ها را با هم روشن کنید و از نهایت حرارت آن استفاده کنیم مشکلی در پخش گاز پیش نخواهد آمد. اجاق گاز های صفحه ای درست برعکس عمل می کنند و اگر تمام شعله ها با هم روشن باشند با  افت شدیدی رو به رو می شویم. راندمان حرارتی در اجاق گاز های صفحه ای کاهش پیدا می کنند. 

بنابراین اجاق گاز های مبله از راندمان حرارتی بهتری برخوردار هستند و بسیار خوب عمل می کنند. استحکام اجاق گاز از دیگر ویژگی هایی است که باید داشته باشد. اجاق گاز های مبله  نسبت به اجاق گاز های صفحه ای از استحکام بالاتری برخوردار هستند. در اجاق گاز های صفحه ای بیشتر تمرکز بر روی زیبایی و طراحی است تا استحکام اجاق گاز در اجاق گاز های صفحه ای بیشتر بر روی ظرافت کار می کنند تا ضخامت و همین دلیل باعث شده است که اجاق گاز های مبله استحکام بیشتری داشته باشند. در اجاق گاز های صفحه ای از شیشه بیشتری استفاده می شود در نتیجه استحکام اجاق گاز را پایین تر آورده است.

 

اجاق گاز صفحه ای بهتره یا اجاق گاز مبله؟

در بالا به ویژگی هر یک از این مدل اجاق گاز های مبله و صفحه ای اشاره کردیم و آن ها را با هم مقایسه کریدم. هر کدام از این نوع اجاق گاز ها در نوبه خود می توانند بهترین باشند. برا ی اینکه بدانید باید کدام یک را خریداری کنید با اشاره به نکاتی مهم شما عزیزان را بهتر راهنمایی می کنیم.

  • اگر شما عزیزان به دنبال اجاق گازی هستید که تمامی امکانات را داشته باشد و دیگر نیازی نباشد که محصول دیگری خریداری کنید بهتر است اجاق گازی خریداری کنید که فر و جوجه گردان داشته باشد. اجاق گاز مبله همه این ویژگی ها را دارد.
  • اگر محل سکونت ثابتی ندارید و دائم در حال اسباب کشی هستید اجاق گاز مبله انتخاب بهتری برای خرید است، زیرا این اجاق گاز ها قابل حمل هستند و می توانید آن ها را جا به جا کنید.
  • اگر محصولات دیگری برای آشپزی دارید و انتظاری غیر از شعله های اجاق گاز ندارید بهتر است که اجاق گاز صفحه ای خریداری کنید. با هزینه ای خیلی کمتر می توانید اجاق گاز صفحه ای خریداری کنید.
  • اگر فضای آشپزخانه شما مدرن است و به پخت کیک و غذا های مختلف در فر علاقه ای ندارید اجاق گاز صفحه ای انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.
  • اجاق گاز صفحه ای برای خانواده های کم جمعیت و زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند بسیار مناسب است. برای خانواده های پر جمعیت نیز بهتر است که اجاق گاز مبله خریداری کنند زیرا میزان حرارت بالاتری دارند و شعله ها بهتر کار می کنند.
  •  اجاق گاز های مبله برای آشپزخانه ای با فضای بزرگ انتخاب خیلی خوبی هستند و اجاق گاز های صفحه ای برای آشپزخانه ای کوچک گزینه خوبی است.

 

نتیجه گیری از اینکه بهتره اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله؟

امیداوریم تا اینجای مقاله ما را همراهی کرده باشید و به این نتیجه رسیده باشید که چه نوع اجاقی گازی باید خریداری کنید. برای خرید اجاق گاز علاوه بر این که باید به کارایی آن توجه کنید باید سلیقه خود را نیز در نظر بگیرید. در هنگام خرید اجاق گاز باید اولویت های خود را در نظر بگیرید و باید بدانید که چه انتظاراتی از اجاق گاز دارید. برای آشپزی های حرفه ای خرید اجاق گاز مبله انتخاب خیلی بهتری است زیرا راندمان حرارتی بالایی دارند و بهتر باعث پخت غذا می شوند. تنها در صورتی بهتر است اجاق گاز صفحه ای خریداری کنید که صاحب خانه هستید و هر سال محل سکونت خود را عوض نمی کنید.

آموزش نکات و ترفندهای عالی برای اتو کشی صحیح لباس ها

 

 نکات و نحوه اتو کردن لباس ها

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

پوشیدن لباس های بدون جچروک و مرتب احساس بهتری به فرد می دهد. اتو کشی لباس ها یکی از کار هایی است که شاید در ظاهر کار آسانی باشد اما ترفند های خود را دارد و اگر به درستی لباس ها را اتو نکنید ممکن است به آن ها آسیب برسانید. اتو کردن لباس ها لازمه رعایت کردن نکاتی است که باید قبل از اتو کشی آنها را انجام دهید. نکات و نحوه اتو کردن لباس ها را قبل از اینکه شروع به اتو کشی کنید اگر به درستی یاد بگیرید دیگر لباس های شما دچار سوختگی نمی شوند. دراین مقاله قصد داریم مهم ترین نکات در هنگام اتو کشی و نحوه اتو کشی لباس ها را برای شما بگوییم.

 

 

قبل از اتو زدن لباس این نکات را رعایت کنید

دمای اتورا تنظیم کنید : قبل از اینکه بخواهید شروع به هاتو کشی کنید باید دمای مناسب جنس لباس خود را انتخاب کنید. هر نوع لباسی دارای دمای مخصوص به خود می باشد و اگر دمای مورد نظر را انتخاب نکنید به درستی اتو نمی شوند.

میز اتو را آماده کنید : بهترین ارتفاع برای اتو کشی ۹۰ سانتی متر است زیرا  باید با قد شما متناسب باشد. میز اتو را با این ارتفاع تنظیم کنید تا به مفاصلتان فشار نیاید.

یک پارچه مرطوب و پنبه ای کنارتان قرار دهید: بعضی از لباس ها به این نیاز دارند که یک پارچه دیگر بر روی آن ها بیندازید تا حرارت مستقیم اتو به لباس آسیب وارد نکند.

در دسترس بودن اتو: اگر به اتو دسترسی نداشتید به حمام بروید و دوش شیر آب گرم را باز کنید تا بخار آب به درون پارچه نفوذ کند و چین و چروک های لباس باز شود.

نکات مهم در اتو کردن لباس

به جنس پارچه توجه کنید زیرا همانطور که گفتیم هر نوع لباس دارای جنسی خاص هستند و باید با توجه به جنس آنها اتو کردن را انجام دهیم. با بی توجی به نوع جنس لباس ها با اتو کشی ممکن است لباس ها بیشنتر چروک شوند، برق بیفتند و یا بسوزند. برای جلوگیری از برق نیافتادن لباس ها و لکه آب لباس ها را لک نکند نباید لباس ها را  مستقیما اتو کنید و باید همیسه یک پارچه نخی نازک وتمیز را بر روی لباس پهن کنید. لباس هایی که جنس آن ها نازک و ظریف است را در تماس مستقیم اتو قرار ندهید و یک پارچه را بین اتو لباس قرار دهید.

لباس مشکی همیشه زودتر از رنگ های دیگر برق می افتد، اگر می خواهید این اتفاق برای لباسهای شما نیفتد کمی سرکه حدود سه قاشق غذاخوری را در یک لیتر آب بریزید و فرچه نرمی را در آن خیس کنید و با آن از روی پارچه بکشید.

آموزش بهتر و راحت تر اتو کردن لباس های چروک

بهترین زمان برای اتو کردن لباس ها زمانی است که وقتی آن ها را شسته اید و هنوز کمی نم دارند. گذاشتن لباس ها درون یخچال نیز به مدت یک ساعت می تواند اتو کردن را برای شما بسیار ارحت تر کند. اگر بر روی لباس ها  شما جای فلزاتی مانند میخ طناب رخت یا فنر فلزی گیره لباس وجود دارد کمی نم را در آبلیمو بریزید و سپس لکه روی لباس را با آن بخیسانید بعد از یک ساعت آن را خوب آب کشی کنید. اگر وقت زیادی برای اتو کردن ندارید و میخواهید زمان اتو کشی را به حداقل برسانید یک تکه فویل را در زیر لباس ها قرار دهید تا گرمایی که ایجاد می شود در زیر هم باعث اتو کردن شود و لباس از دو طرف اتو شود.

 

آموزش بهتر و راحت تر اتو کردن لباس های چروک

 

آموزش اتو کردن پیراهن مردانه

از سخت ترین لباس هایی که سخت اتو می شوند پیراهن های مردانه هستند. برای اتو کردن پیراهن های مردانه در ابتدا از یقه لباس شروع کنید. برای این کار اتو را از وسط به سمت گوشه یقه بکشید تا چروک های لباس کاملا باز شوند. اتو را با توجه به جنس لباس در دمای مناسب قرارا دهید. بعد از اتو کردن یقه به سراغ شانه های پیراهن بروید. برای این کار آستین لباس را روی لبه میز قرار دهید طوری که محل مورد نظر برای اتو گوشه میز اتو و مابقی لباس از لبه میز اتو آویزان باشد. از جایی که محل اتصال آستین و شانه است  به طرف داخل و برعکس اتو بکشید.

این مراحل را برای هر دو طرف انجام دهید. نوبت  به آستین ها و سر آستین ها می رسد. آستین را روی میز پهن کنید طوری که دگمه های سر آستین رو به بالا باشند و داخل سر آستین را اتو کنید. بعد آستین را برگردانید و سرآستین را از بیرون اتو کنید. بعد از انجام این کار آستین ها را اتو کنید. قسمت های سخت پیراهن تمام شد نوبت به دو نیمه جلو و پشت پیراهن می رسد. فضای بین دکمه ها نیز برای اتو کردن کمی سخت است و مهم است. این کار را به آرامی انجام دهید تا دگمه ها شکسته نشوند. بعد از تمام شدن اتو لباس را آویزان کنید و از تا کردن لباس خودداری کنید.

    طریقه اتو زدن شلوار

اتو کردن شلوار ها نیز با توجه به جنس آنها فرق می کند و باید برای هر نوع جنس یک دمای مناسب را در نظر بگیرید. برای اتو کردن شلوار باید از جیب شلوار ها شروع کنید. از پهلوی شلوار قسمت کمر را روی میز اتو مرتب کنید و اتو بکشید. از طرف پهلو شلوار را روی میز اتو پهن کنید به صورتی که یک پاچه ی شلوار روی پاچه ی دیگر قرار بگیرد. خط تای شلوار  باید دقیقاً روی خط اتوی قبلی قرار بگیرد. اتو کردن داخل پا شلوار یکی از پاچه های شلوار را بلند کنید و آن را اتو بکشید و این کار را برای هر قسمت دیگر نیز انجام دهید.

 

آموزش نکات و ترفندهای عالی برای اتو کشی صحیح لباس ها

 

نکاتی که در اتو زدن پیراهن های زنانه و دامن باید به آن توجه کرد

  • حتما قبل از اتوکشی به جنس پیراهن های زنانه توجه کنید و قبل از اتو کردن دما را بر اساس نوع لباس تنظیم کنید.
  • برای اتو کردن پیراهن های مردانه نیز باید به ترتیب از یقه، سرشانه، آستین، جلوی پیراهن، پشت پیراهن و در آخر دامن پیراهن را اتو کنید.
  • اگر بر روی پیراهن زنانه دکمه، گل و یا اکسسوری خاصی نصب شده است با دقت بیشتری آن را اتو کنید تا در برابر حرارت آسیب نبینند.
  • اگر قسمتی از لباس دارای چین و پیلی است لباس را از روی خط اتویی که دارند اتو بزنید.
  • برای اتو زدن لباس هایی مانند دامن، باید آن را از جلو پهن کنید و از پایین دامن به سمت بالا یعنی از لبه دامن به  سمت کمر اتو کشی را انجام دهید. بعد از آن دامن  را بچرخانید و پهلو ها و پشت دامن را اتو بکشید.

اتو کردن جنس های مختلف لباس

همانطور که به آن اشاره کردیم لباس ها دارای جنس های مختلفی هستند و باید بر اساس نوع جنس آن ها دمای اتو را تنظیم کنید و اتو کشی را انجام دهید. به دلیل تنوع زیاد جنس لباس ها گاهی اوقات نمی دانیم که باید جنس های مختلف لباس باید چگونه اتو کشیدن را انجام دهیم. به دلیل اینکه جنس هر لباس متفاوت است تکنیک های خاصی را برای اتو کردن باید در نظر بگیرید. در ادامه با توجه به  نوع هر لباس چگونگی اتو کشی را به شما خواهیم گفت. برای اتو کشی بهتر می توانید به برچسبی که بر روی لباس ها نصب شده است توجه کنید. اگر جنس لباس را نمی دانید و برچسبی بر روی لباس وجود ندارد بهتر است که از دمای پایین اتو استفاده کنید.

 

اتو کردن جنس های مختلف لباس

 

اتو کردن انواع لباس

چگونگی اتوی لباس های کتان : لباس های کتان را می توانید با دمای بالا و رطوبت اتو کنید و اگر میدانید که لباس شما خشک است می توانید با اسپری آب یا بخار اتو آن را مرطوب کنید و اتو را در حالت بخار قرا دهید.

 اتوی لباس های ابریشمی : لباس های ابریشمی کمی حساس هستند و باید از تنظیمات متوسط گرما و خشک اتو استفاده کنید و باید اتو را به صورت پرسی انجام دهید و بر روی لباس نکشید.

چگونگی اتوی لباس های پشمی : برای بهتر اتو کردن لباس ها بهترین نوع اتو، اتو پرسی می باشد. برای اتو کردن لباس های پشمی اتو را در حالت بخار و گرمای متوسط تنظیم کنید.

لباس های جنس پنبه: لباس هایی که از جنس پنبه هستند تنظیمات اتو را باید در دمای بالا قرار دهید. هنگامی که پارچه را در حالتی که مقداری نمناک است اتو کنید. اگر می خواهید اتو کشی بهتر انجام شود می توانید از بخار یا اسپری آب استفاده کنید.

لباس هایی با جنس کشمیر: لباس های کشمیر و یا همان پشمی تا جایی که امکان دارد بهتر است که اتو نشوند. برای جلوگیری از اینکه خراب نشوند آنها را به خشکشویی ببرید.

لباس های توری: اگر لباس های توری شما نیاز به اتو کشی دارند زمانی که لباس خشک است با دمای بسیار کم و با استفاده از پارچه محافظ اتو آن را اتو کنید. و برای بهتر اتو شدن از اسپری آب و یا بخار آب استفاده کنید.

اتو کردن انواع لباس حساس

چگونگی اتوی پارچه  استات : این پارچه را با ابریشم، پنبه و یا پشم ترکیب می کنند. پارچه ای حساس می باشد و باید در اتو کردن آن را بسیار دقیق بود. برای اتو کردن این نوع لباس باید از دمای پایین اتو خشک استفاده کرد.

چگونگی اتوی جنس آکریلیک : لباس های آکریلیک را باید  از داخل و با حرارت بسیار کم اتو کنید. نباید برای این نوع لباس ها از بخار استفاده کنید. به جای استفاده از بخار اتو مکی توانید از اسپری آن برای اتو کشی استفاده کنید. اتو را با گرمای کم در حالت خشک قرار دهید و از همانطو.ر که گفتیم از اسپری آب به جای بخار آب استفاده کنید. بهترین زمان برای اتو کردن لباس های آکریلیک زمانی است که لباس ها کاملا خشک باشند.

چگونگی اتوی لباس نایلون : برای اتو کردن لباس هایی از جنس نایلون باید دقت بیشتری او کردن را انجام دهید. این نوع لباس ها حساسیت بیشتری نسبت به لباس های دیگر دارند، بنابراین باید با دمای بسیار پایینی آن ها را اتو کنید. برای صاف شدن این نوع لباس ها نباید از بخار آب استفاده کنید و اگر نیاز بود از اسپری آب استفاده کنید.

چگونگی اتوی پلی استر : برای اتو کردن لباس هایی با جنس پلی استر باید زمانی این کار را انجام دهید؛ که هنوز کمی رطوبت دارند و کامکل خشک نشده اند. از یک اسپری برای مرطوب کردن آن ها نیز می توانید استفاده کنید. از گرمای کم و متوسط  و رطوبت اتو استفاده کنید

انواع اتو بخار های موجود در بازار

اتو بخار خانگی: از پر فروشترین و پر مصرف ترین نوع اتو بخار ها، اتو بخار معمولی و خانگی است. این نوع اتو بخار به دلیل اینکه جمع وجور هستند و حمل آسانی دارند طرفداران زیادی دارند. اتو کشی با این نوع اتو بخار ها بسیار آسان است و هر کسی میتواند اتو کشی را با آن انجام دهد. تنها عیبی که این اتو بخار ها دارند این است که به دلیل اینکه کوچک هستند باید زمان زیادی را برای اتو کردن اختصاص دهید. به دلیل صفحه اتو کشی کوچک و بخاردهی کمی که دارند مدت زمان اتو کشی در آن ها بیشتر است. از مزیت های اتو بخار خانگی می توان به قابل حمل بودن آن ها اشاره کرد و می توانی حتی این اتو ها را با خود به سفر نیز ببرید. قیمت بسیار مناسبی دارند و هر کسی می تواند آن را خریداری کند.

استفاده از اتو پرسی

اتو پرس را می توان به عنوان بهترین اتو معرفی کرد، این نوع اتو بخار دارای دو صفحه بزرگ سرامیکی هستند. به دلیل دارا بودن دو صفحه بزرگ سرعت اتوکشی و قدرت صاف کنندگی بسیار بالایی دارند .با خرید این نوع اتو بخار به دلیل مساحت اتو کشی لباس ها، زمان کمتری برای اتو کشی لازم دارید. اتو پرس ها به دلیل اندازه و ابعاد بزرگی که دارند قابل حمل نیستند و باید در یک جا ثابت بمانند. باید یک فضا را در خانه خود برای گذاشتن اتو بخار در نظر بگیرید. قیمت اتو پرس ها بالا است اما با ویژگی های عالی که دارند ارزش خرید  را دارند و برای هر خانه ای مفید خواهد بود.

اتوهای مخزن دار

مدل دیگر اتو بخار، مخزن دار می باشد که به دلیل جدا بودن مخزن و ذخیره آبی که دارند بخار بسیار زیادی تولید می کنند. اتو کشی با این مدل اتو بخار ها راحت تر است و زمان خیلی کمی نیاز دارد، میزان بخار دهی به شدت بالایی دارند و توان قدرتی آن ها زیاد است. از مزیت های این نوع اتو بخار این است که با انواع پارچه ها سازگاری دارند و دارای سیستم ضد روب می باشند. وزن اتو بخار های مخزن دار از اتو بخار های معمولی بیشتر است و کمی سنگین تر هستند.

اتو های ایستاده

اتو بخارهای ایستاده نوع دیگر اتو بخارها است که تنها یک دستگاه بخار دارند و بیشتر مناسب لباس های ظریف و قیمتی می باشند. در طراحی این نوع اتو بخار توجه ویژه ای به کیفیت بخاردهی و ظرفیت اتو کشی شده است. کارایی بسیار بالایی دارند و قیمت آن ها نسبت به اتو های پرسی و مخزن دار مناسب تر است. این اتو بخار برای کسانی که می خواهند کارهای خود را ایستاده انجام دهند بسیار مناسب است و برای اتو کردن لباس های مجلسی بسیار مناسب است. اتو های ایستاده قابلیت تننظیم ارتفاع را دارند و برای اتو کشی انواع پرده، پارچه های ابریشمی و توری گزینه خیلی خوبی است.

 

 

علت تغییر رنگ لوازم برقی سفید و نحوه از بین بردن زردی آنها

 

علت تغییر رنگ لوازم برقی سفید

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا 

حتما شما عزیزان نیز با تغییر رنگ لوازم خانگی خود رو به رو شده اید. اینکه لوازم سفید رنگ تغییر می کنند می تواند بسیار آزار دهنده باشد زیرا زیبایی ظاهر خود را ازدست می دهند. علت تغییر رنگ لوازم برقی سفید د رچیست؟زردی لوازم خانگی در اثر استفاده طولانی مدت از آن ها به وجود می آید. این زرد شدن هیچ تاثیر در عملکرد آن ها ندارد و فقط باعث تغییر ظاهر دستگاه می شود. با پیشرفت تکنولوژی روش هایی وجود دارد که می توان زردی لوازم خانگی را درست کرد و زیبایی را به آن ها برگرداند.

ااین کار کمی سخت است و می تواند زمان بر باشد. از رایج ترین نروش ها استفاده از جوش شیرین است، جوش یرین ماده ای است که می توان برای هر پاک کننده ای از آن استفاده کرد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که لوازم خانگی منزلتان سفید رنگ است نگران نباشید با روش هایی می توانیم این زردی را از بین ببریم. از آنجایی که بسیاری از ما با مشکل زرد شدن لوازم خانگی مواجه هستیم، به همین دلیل در این مطلب  علت تغییر رنگ لوازم برقی سفید و نحوه از بین بردن زردی لوازم خانگی صحبت خواهیم کرد.

علت تغییر رنگ لوازم برقی سفید چیست؟

قبل از اینکه به نحوه برگرداندن رنگ ثابت لوازم خانگی سفید رنگ بپردازیم و اینکه باید چگونه این زردی را ازبین ببریم؛ بهتر است بدانید که به چه علت به وجود می آیند. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث تغییر رنگ لوازم خانگی سفید رنگ می شود. این دلایل موارد زیر می باشند :

  • قرار گرفتن لوازم خانگی در مجاورت نور خورشید باعث زرد شدن بدنه آن‌ها
  • نشستن گرد و خاک برای طولانی مدت و شسته نشدن بدنه دستگاه
  • از اینکه چربی روی دستگاه بریزد جلوگیری کنید و در هنگام پخت و پز مراقب باشید.
  • استفاده از ادویه و زردچوبه در زمان پخت و پز

یکی از کارهایی که می‌توانید در خصوص زرد نشدن لوازم برقی خود استفاده کنید این است که آن را در یک کیسه نایلونی قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید تا حد زیادی مانع زرد شدن بدنه دستگاه شوید.

 

علت تغییر رنگ لوازم برقی سفید چیست؟

 

نحوه از بین بردن زردی روی وسایل برقی سفید باپاک کننده چندمنظوره

روشی که برای از بین بردن زردی لواز خانگی استفاده می شود، استفاده از مواد پاک کننده چند منظوره است. از مزیت های اصلی استفاده از مواد پاک کننده چند منظوره این است قابلیت ضد عفونی کردن را نیز دارند و این خصوصیت یک ویژگی عالی به حساب می آید. از این پاک کننده در زمان کرونا بسیار استفاده می شد. برای استفاده از این پاک کننده به این صورت عمل کنید که ماده را مستقیما روی لوازم برقی که زرد شده اند بپاشید و کمی صبر کنید تا جذب شود و زردی را از بین ببرد. بعد از گذشت حدودا ۵ دقیقه یک دستمال مرطوب را بر روی سطح بکشید.

بهترین دسمال برای پاک کنندگی دسمال های جادویی می باشند که قدرت پاک کنندگی بشتری دارند. این نکگته را به یاد داشته باشید که قبل از اینکه مواد را بر روی آن بپاشید  برچسب روی محصول را مطالعه  کنید. با مطالعه برچسب متوجه خواهید شد که امکان دارد از این مواد بر روی آن استفاده کنید یا نه. روشی وجود دارد که می توانید از زرد شدن لوازم برقی خود جلوگیری کنید و آن هم این است که هفته ای یک بار با یک دستمال و کمی مواد شوینده بر روی بدنه دستگاه خود بکشید.

استفاده از پد یا ابر جادویی برای تمیز کردن و از بین بردن زردی لوازم خانگی

از دیگر روش هایی که می توانید برای از بین بردن زردی لوازم برقی استفاده کنید این است که از پد یا ابر جادویی استفاده کنید. با استفاده از این پد ها می توانید لکه روی بدنه لوازم برقی خانگی را پاک کنید و قسمت هایی که زرد شده است را به مرور به حالت اولیه خود برگردانید. از این پد ها زمانی می توانید استفاده کنید کهاین زردی زیاد نباشد. این پد ها و ابر ها تنها برای این زردی ها کاربرد ندارند و می توانید برای تمیز کردن سطوح دیگر نیز استفاده کنید. استفاده از این  پد ها برای سطوحی که براق و ظریف هستند بسیار مناسب است و آن ها را به خوبی پاک می کند. این پد ها هیچ گونه خط و خشی به محصولات وارد نمی کنند.

رفع زردی وسایل برقی سفید با جوش شیرین

نوبت به جوش شیرین می رسد، همانطور که می دانید جوش شیرین یکی از پر قدرت ترین پاک کننده هاست. با جوش شیرین به راحتی می توانید برای زردی وسایل برقی سفید رنگ خود اقدام  کنید. استفاده از جوش شیرین یکی دیگر از روش ها  برای از بین بردن زردی استت که لوازم برقی سفید رنگ با آن مواجه می شوند. برای استفاده از جوش شیرین به این صورت عمل کنید که مقداری جوش شیرین را بر روی یک دستمال تمیز و کمی مرطوب بریزید و دستمال  رابر روی بخش هایی که  زرد شده است بکشید. روش دیگر این است که بر روی بدنه مقداری جوش شیرین بپاشید سپس با استفاده از یک مسواک بر روی آن قسمت بکشید.

 

رفع زردی وسایل برقی سفید با جوش شیرین

 

ترکیب جوش شیرین و وایتکس

اگر می خواهید ترکیب قوی تری برلی از بین بردن ز ردی لوازم برقی سفید رنگ را به دست آورد می توانید جوش شیرین را با مایع سفید کننده یا همان وایتکس ترکیب کنید. ۱ لیتر آب را بیاورید و با ۱۲۰ میلی لیتر سفید کننده و ۶۰ میلی لیتر جوش شیرین آب زده ترکیب کنید و بگذارین به خوبی با هم ترکیب شوند. وقتی مواد به خوبی با هم ترکیب شدند مواد ترکیب شده را بر روی قسمتمورد نظر بریزید و با یک  دستمال یا پد جادویی بر روی سطح بکشید. حدود ۱۰ دقیقه زمان بدهید تا مواد به خوبی به خورد محصول برود.

دسمالی مرطوب و تمیز را بیاورید و بدنه دستگاه را به خوبی تمیز کنید. تنها با یک بار استفاده از این ترکیب نمی توانید به  نتیجه دلخواه برسید و باید با توجه به مقدار زردی که محصول دارد این کار را هر چند دفعه ای که لازم دارد تکرار کنید. مدت زمانی که باید برای آن بگذارید هر بار حدود ۱۰ دقیقه است.

 استفاده از پروکسید یا همان اکسیدان برای رفع زردی لوازم برقی

ماده دیگری وجود دارد که می تواند این زردی را خنثی کند و آن را از بین ببرد. از این ماده در ترکیب کردن رنگ مو نیز استفاده می شود و آن هم اکسیدان و یا همان پروکسید است. اکسیدان ماده ای است برای سفید کردن مو و رنگ کردن از آن استفاده می شود. اگر می خواهید از این ماده قدرتمند برای از بین بردن زردی لوازن برقی خود استفاده کنید از یک فروشگاه آرایشی بهداشتی کمی  اکسیدان ۹ تا ۱۲ درصد تهیه کنید. هر اندازه که میزان این ماده در اکسیدان بشتر باشد تاثیر گذاری آن بیشتر خواهد بود. طرز استفاده از این ماده به این شکل است که باید قسمتی که می دانید زرد شده است را با استفاده از اکسیدان کاملا بپوشانید.

محل مورد نظر را دقیق و به طور یکسان بپوشانید و حتما از دستکش برای این کارا استفاده کنید. با استفاده از یک برس و یا مسواکی که قابل استفاده نیست روی محصول را خوب ماساژ دهید. حال یک یک نایلون را بر روی آن قسمتی که مواد را روی ان گذاشته اید قرار دهید و آن سطح را کاملا بپوشانید. نباید هیچ هوایی به آن بخورد و اکسیدانی که بر روی آن ریخته اید خشک شود. دستگاه را به مدت ۳-۴ ساعت در یک فضای باز  قرار دهید  و هر چند ساعت یک بار به آن سر بزنید. نور خورشید باعث می شود که این زردی زودتر از بین برود. بعد از گذشت این ساعت با استفاده از یک پارچه تمیز محل مورد نظر را پاک کنید و قبل از اینکه از دستگاه استفاده کنید بگذارید کاملا خشک شود.

از بین بردن رنگ زردچوبه بر روی لوازن برقی سفید رنگ

یکی از دیگر مشکلاتی که برای لوازم خانگی سفید رنگ پیش می آید این است که رنگ زردی زردچوبه و یا رنگ خوراکی  بر روی آن ها باقی می ماند. رد جا ماندن زردچوبه وقتی بر روی لوزام سفید رنگ باقی باقی ماند حس خیلی بدی دارد و خیلی به سختی پاک می شود. موادی وجود دارند که می توانید برای تمیزی رد زردچوبه از آن استفاده کنید. از موادی چون گلیسیرین، جوش شیرین، آب هیدروژنه و وایتکس و سرکه سفید استفاده کنید. در ادامه به روش تمیز کردن هر یک برای از بین بردن این زردی می پردازیم.

 

از بین بردن رنگ زردچوبه بر روی لوازن برقی سفید رنگ

 

استفاده از گلیسرین برای از بین بردی زردی زردچوبه بر روی لوازم برقی سفید رنگ

گلیسیرین ماده ای است که می توان با استفاده از آن به راحتی زردی زردچوبه را از بین برد. این ماده می تواند زردی را به راحتی از روی لوازم سفید رنگ محو کند. طرز استفاده از این ماده به این صورت است که حدود یک چهارم فنجان گلیسرین را با یک چهارم فنجان مایع ظرفشویی و دو فنجان آب مخلوط کنید و مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید. پارچه ای تمیز بیاورید و به مواد مورد نظر آغشته کنید و بر روی لکه زرد رنگ بکشید تا بدنه دستگاه به خوبی تمیز شود. با این روش حتی می توانید لکه زردچوبه که بر روی لباس ایجادمی شود را نیز پاک کنید.

استفاده از جوش شیرین برای از بین بردی زردی زردچوبه بر روی لوازم برقی سفید رنگ

بله دست شنیدید جوش شیرین در اینجا هم می تواند تاثیر زیادی برای تمیزی داشته باشد. جوش شیرین یک ماده موثر برای از بین بردن زردی زردچوبه است و به خوبی آن را پاک می کند. کمی جوش شیرین بیاورید و با کمی آب به خوبی ترکیب کنید خمیر به دست آمده را با یک برس یا مسواک بر روی دستگاه مورد نظر بکشید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه  زمان بدهید تا مواد به خوبی به خورد دستگاه برود. بعد از گذشت این زمان می توانید لکه را از روی دستگاه پاک کنید. به وسیله یک پارچه تمیز سطح دستگاه را به خوبی پاک کنید. این روش یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن لکه زرد رنگ بر روی تخته های آشپزی به حساب می آید.

استفاده از آب هیدروژنه و وایتکس برای از بین بردی زردی زردچوبه بر روی لوازم برقی سفید رنگ

با ترکیب آب هیدروژنه و وایتکس می توانید یک ترکیب قوی برای از بین بردن لکه زردچوبه به دست آورید. این ماده بسیار قوی بوده و در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل می کند. با استفاده از این ترکیب به راحتی می توانید لکه روی لوازم برقی سفید رنگ را پاک کنید. وایتکس خود به تنهایی یک ماده قوی سفید کننده به حساب می آید. برای درست کردن این ترکیب به نسبت ۲ به ۱ یعنی دو پیمانه آب ویک پیمانه مایع سفید کننده نیاز دارید. از دیگر مواد استفاده کردن از سرکه سفید می باشد. سرکه سفید نیز یک ماده برای از بین لکه ها می باشد. استفاده از سرکه سفید برای از بین بردی زردی زردچوبه بر روی لوازم برقی سفید رنگ بسیار موثر است اما قدرتی به اندازه آب هیدروژنه و وایتکس ندارد.

 

نتیجه گیری از مقاله علت تغییر رنگ لوازم برقی سفید

ما در این مطلب در مورد تغییر رنگ لوازم برقی سفید رنگ با هم صحبت کردیم و روش هایی را برای از بین بردن این زردی به شما آموزش دادیم. همانطور که گفته شد لوازم برقی سفید رنگ بعد از مدتی استفاده تغییر رنگ می دهند. اگر هر بار بعد از استفاده آن ها را به خوبی تمیز کنید می توانید تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری کنید. در تمیز کردن لوازم برقی باید احتیاط را کامل رعایت کنید و هنگامی که دستگاه خاموش است از آن استفاده کنید و زمان بدهید تا کاملا خشک شود سپس دستگاه را روشن کنید.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد